 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
nomis_b
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 09:58 28. Sep 2010 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Pro hole je pripravovano neco specielniho... brzy se dockas. neboj.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
gimlicek
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 00:46 12. Nov 2010 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 18:04 03. Apr 2010 Posts: 29 Location: Praha
|
Sice se následující věc už řešila v jiném topicu, ale aby se neztratila a nezapadla v množství příspěvků, tak ještě to napíšu sem: Podle toho, co se psalo zde je chybou, že moudrost na kapuci nelze dát.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 08:49 12. Nov 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Jsem presvedcenej, ze toto je jiz opravene. Overim o vikendu.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Sorrow
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 19:39 16. Nov 2010 |
|
Joined: 17:09 27. Apr 2007 Posts: 986 Location: Hell
|
Chtěl jsem se optat proč jsem nenašel v šití výrobu šatů.Vůbec sem je tam neměl v nabídce. To už se s ní nepočítá? A dál proč je pořád vypnuté očarování bojových rukavic? Nomis sliboval jak to pustí a stále nic.Kdyby byla možnost sehnat rukavice s jiným elementem než oheň, tak bych neotravoval ale na oheň má skoro každý rezist Tohle je už docela dost omezení pro danou skupinu povolání(mnich).
_________________ Bono volo ale sen dela por disto la sarine estes rano en mia bideo.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 19:43 16. Nov 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
S výrobou šatů se určitě počítá a funkce pro ní jsou už dlouho hotové, pokud není přístupná, tak je to chyba.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 23:33 16. Nov 2010 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
Co ta kapuce moudrosti? už tam je? Já čekám na 100% potvrzení protože ty vyšší šutry se těžko sháněj a mám akorát na otestování a pak na ušití 
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 00:41 17. Nov 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Opraveno.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 00:41 18. Nov 2010 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
Díky za kapuci moudrosti. + abyste se nenudili připomenu ještě jednou jednu chybu  při šití předmětu s použitím pouze jednoho druhu kamene, stále to strhává ze stacku jen jeden
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 00:45 18. Nov 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Nerozumim. Proc by to pri pouziti jednoho kamene melo vzit vic kamenu? Mozna teda jenom nechapu system craftu.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
gimlicek
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 02:56 18. Nov 2010 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 18:04 03. Apr 2010 Posts: 29 Location: Praha
|
kucik: při šití se vždy používají dva kamínky. Buď jsou stejné nebo různé, záleží co chci za vlastnosti, aby ten výrobek měl. Pokud používám dva stejné a vložím je na stolek ve stacku, tak se použije na výrobu jen jeden. Při prodeji se pak výrobek tváří, že byly použity oba kamínky.
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 08:16 18. Nov 2010 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
gimlicek wrote: kucik: při šití se vždy používají dva kamínky. Buď jsou stejné nebo různé, záleží co chci za vlastnosti, aby ten výrobek měl. Pokud používám dva stejné a vložím je na stolek ve stacku, tak se použije na výrobu jen jeden. Při prodeji se pak výrobek tváří, že byly použity oba kamínky. Ale šak ve výsledku má výrobek vlastnosti dobré ne? U zlatníka je to taky tak řešené. Pokud dám 2 stejné kameny ve stacku a nastavím max % tak si to vezme 1 kámen a 1 kámen mi zůstane ve stolku a výsledný výrobek je v pořádku. To není dle mě chyba, to tak Nomis chtěl  A pokud pak výkupčí dává cenu jako by tam byla hodnota dvou přísad na leštění kamenu, tka tím líp, aspon se na craftu dá vydělat, vyjimečně 
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
Glumišek
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 08:56 18. Nov 2010 |
|
Joined: 16:22 01. Jun 2009 Posts: 300
|
-RoF- wrote: gimlicek wrote: kucik: při šití se vždy používají dva kamínky. Buď jsou stejné nebo různé, záleží co chci za vlastnosti, aby ten výrobek měl. Pokud používám dva stejné a vložím je na stolek ve stacku, tak se použije na výrobu jen jeden. Při prodeji se pak výrobek tváří, že byly použity oba kamínky. Ale šak ve výsledku má výrobek vlastnosti dobré ne? U zlatníka je to taky tak řešené. Pokud dám 2 stejné kameny ve stacku a nastavím max % tak si to vezme 1 kámen a 1 kámen mi zůstane ve stolku a výsledný výrobek je v pořádku. To není dle mě chyba, to tak Nomis chtěl  A pokud pak výkupčí dává cenu jako by tam byla hodnota dvou přísad na leštění kamenu, tka tím líp, aspon se na craftu dá vydělat, vyjimečně  Jedná se o nesoulad s kovařinou, tam to bere dva pruty vždy. Jak různé tak stejné. Líbí se mi model jak funguje zlatnictví a krejčovina, méně pak kovařina/platnéřina. Možná by stálo za to někdy v budoucnu tento nesoulad sjednotit jedním či druhým způsobem.
_________________ Durman Zlomocný - Helgaronův válečný kněz
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 09:42 18. Nov 2010 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
Glumišek wrote: Jedná se o nesoulad s kovařinou, tam to bere dva pruty vždy. Jak různé tak stejné. Líbí se mi model jak funguje zlatnictví a krejčovina, méně pak kovařina/platnéřina. Možná by stálo za to někdy v budoucnu tento nesoulad sjednotit jedním či druhým způsobem.
To máš pravdu. Asi by bylo lepší, když koveš z jednoho kovu, tak pokud dáš dva stejné pruty, tak si to vezme jen jeden prut ze stacku.
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 10:31 18. Nov 2010 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
-RoF- wrote: A pokud pak výkupčí dává cenu jako by tam byla hodnota dvou přísad na leštění kamenu, tka tím líp, aspon se na craftu dá vydělat, vyjimečně  Nemaj se chyby craftu, co se týče vykupování za vela peněz náhodou hlásit? Já jen že tu bylo několikrat řečeno, že craft už není dělaný aby lidé na něm vydělávali. A to cos napsal na mě působí, jako kdybys toho chtěl využívat 
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
de Aers
|
Post subject: Re: Krejci - update Posted: 10:40 18. Nov 2010 |
|
Joined: 18:40 28. Dec 2009 Posts: 1530 Location: Buran z Buranova
|
Glumišek wrote: Jedná se o nesoulad s kovařinou, tam to bere dva pruty vždy. Jak různé tak stejné. Líbí se mi model jak funguje zlatnictví a krejčovina, méně pak kovařina/platnéřina. Možná by stálo za to někdy v budoucnu tento nesoulad sjednotit jedním či druhým způsobem.
Jak různé tak stejné ? Když vyrábíš zbroj z jednoho kovu tak si to vezme dva pruty toho danýho kovu, ale když ho s něčim mícháš tak si to bere jen od každýho jeden.
_________________ "Géniové vymírají.. Einstein umřel, Picasso umřel a mě je taky nějak blbě.."
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |