 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
kaz
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 19:52 17. Nov 2010 |
|
Joined: 10:46 21. Mar 2008 Posts: 297 Location: Morava
|
Vyvolavani u mest, ve mestech nebo na frekventovanych trasach (prevazne cesty z Karathy ci Ivory) muze byt povazovano jako utok proti karathskemu obyvatelstvu, tudiz jako utok proti kralovstvi, a to by dotycnemu nemuselo lehce projit (co treba 10let veznice  ) Melo by se to brat tak, ze po tech trasach krom hracu, cestuji desitky obyvatel (kupci, farmari, poutnici, armada) a napadeni NPC je zakazane. Co na tom ze NPC se proste bez DM nehejba, je to snad RP svet, nebo na to obcas nekteri zapominate? Kazdopadne je to prasarna 
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 19:53 17. Nov 2010 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
Bud vyvolávej mimo město nebo jdi do stok a vyvolávej je za mřížema 
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 20:07 17. Nov 2010 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Shaman88 wrote: Když jsem zkoušel jet postavu vyvolávače tak jsem tenhle problém řešil. Učil jsem se vyvolávat a výsledkem toho byli desítky nepřátelských npc. Když jsem to zkoušel daleko od městta nebo někde mimo tak jsem to vždycky nějak podělal a umřel.
U městské brány je jistota že ten "nepovedený pokus" sejme stráž. až tě uvidím ve hře tak počítej s tím že tě ta stráž sejme taky.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
sendys
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 20:18 17. Nov 2010 |
|
 |
Rytíř |
|
Joined: 19:04 08. Jul 2009 Posts: 644
|
DenGrasse wrote: Shaman88 wrote: Když jsem zkoušel jet postavu vyvolávače tak jsem tenhle problém řešil. Učil jsem se vyvolávat a výsledkem toho byli desítky nepřátelských npc. Když jsem to zkoušel daleko od městta nebo někde mimo tak jsem to vždycky nějak podělal a umřel.
U městské brány je jistota že ten "nepovedený pokus" sejme stráž. až tě uvidím ve hře tak počítej s tím že tě ta stráž sejme taky. tak sjem to myslel  je to dmnce a takovym bych snizoval bud lvly a nebo bral presvedceni
_________________ Život je svině, a teď vypadni mám práci.
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 22:31 17. Nov 2010 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Daanri wrote: a tam vas sejme epicky vyvolany alebo epicka pasca, proti ktorej nemate ziadnu sancu a nijako vasu hru neobohati.
Bavila by vas takato hra? Asi jako epicky pasti v dungeonech, po kterych 10x prejdes a porad jsou tam? Ba dokonce ktere nejdou ani sundat? No nebavilo, ale co s tim, dali jste je tam a my to museli prijmout 
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 22:36 17. Nov 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Myslim ze i mene bystri jedinci chapou rozdil mezi epickou pasti v epickem dungeonu a epickou pasti pred vchodem do Ivory.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 22:39 17. Nov 2010 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
-darkvision- wrote: Daanri wrote: a tam vas sejme epicky vyvolany alebo epicka pasca, proti ktorej nemate ziadnu sancu a nijako vasu hru neobohati.
Bavila by vas takato hra? Asi jako epicky pasti v dungeonech, po kterych 10x prejdes a porad jsou tam? Ba dokonce ktere nejdou ani sundat? No nebavilo, ale co s tim, dali jste je tam a my to museli prijmout  Este raz si precitaj co som pisal ja a potom si precitaj to co si napisal ty - ak medzi tym nevidis rozdiel, tak bude niekde chyba. A pozor je to zasadny rozdiel. Ides do dungeonu, kde tie epicke pasti mozes a mal by si ocakavat. Pokial viem tak epicke pasti co nejdou sundat su na miestach, cez ktore existuje alternativna cesta a to je ich cielom (ja osobne viem len o 1 dungeone, kde je to takto natvrdo). Ja som hovoril o exterierovych alebo interierovych lokaciach pre low lvl, kde naozaj taketo veci co sposobia ultimatnu smrt bez moznosti sa proti tomu branit na low lvl nemaju co hladat a kazia hru.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 22:40 17. Nov 2010 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
No bacha, někdy ty pasti jsou fakt "blbě" (a to jsem ještě slusnej) udělané. Já neříkám že to je špatné mít takové pasti v dungeonech. Ale když ta past je udělaná tak aby na ni exla celá parta, tak sorry, ale to se zábavou nemá nic společného. za a) ani zloděj ji neviděl za b) přes ní projdou 3lidi - epicka elektrika - a všichni 3 plus další dva v okolí lehnou.
Prostě některý pasti jsou daný nesmyslně, bo jsou nesmyslně nastavený. A taky s tím nic neuděláme, musíme to přijmout jak to je, protože jste to pro nás takhle nastražili.
Btw. Ono je něco jiného, když si postavíte dung, víte kde co je a pak to zkoušíte jako tým zda se to dá vůbec projít a něco jiného, když jste v partě 5lidí a jdete naslepo.
EDIT to Daanri: Sory ale nevidim rozdil v tom zda low postava umre na epic pasti bo zda epic postavy umrou na epic pasti, ktera je tak uzasne polozena ze dva za sebou jdouci ji naraz spustej a elektrika projede vsema. Do toho tam dejte 2npc v hidu, ktery stojej u te pasti a jste v koncich totalne. Je mnoho variant co vzdy delat, ale vzdy to konci smrti nekym z party.
Co se tyce znechuceni hry, tak myslim ze ty epic psotavy jsou daleko vice znechuceni nez ty low. Ja vam to neberu, vam to prijde jako good udelany dung. Tak vy neberte nekomu to, ze mu prislo jako dobry nekde summonovat a nechavat je tam.
Ps. Ano u hradeb summonovat je chujovina, ale o tom se ja nebavim.
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
Last edited by -darkvision- on 22:43 17. Nov 2010, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
sendys
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 22:43 17. Nov 2010 |
|
 |
Rytíř |
|
Joined: 19:04 08. Jul 2009 Posts: 644
|
vas zlodej ma asi low hledani 
_________________ Život je svině, a teď vypadni mám práci.
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 22:44 17. Nov 2010 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
sendys wrote: vas zlodej ma asi low hledani  Radsi si uprav grafiku na lepsi detaily a kup si bryle 
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 22:46 17. Nov 2010 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Si off topic so sa tyka pasci v dungeonoch - o tom tento topic nie je, preto sa k tomu vyjadrim uz len v kratkosti.
a) - mozno treba holt lepsie vycviceneho zlodeja b) - pasca nemusi byt len na jednu ranu - moze mat X nabojov c) - neviem o akom dungeone konretne hovoris, ale ak mas pocit, ze je nieco niekde nesmyselne, staci ma kontaktovat do PM - rad sa nataku vec pozriem - overim ci tam ma nejaky zmysel a pripadne upravim, tak aby ten zmysel mala
Nikdy netestujem vlastny dungeon - bud ho otestuje niekto iny alebo prejde testom hracov v hre, ak sa nikto neozve, ze je tam nieco nezmyselne alebo naka chyba, tak sa to neupravuje.
EDIT: Hovorim este raz si precitaj moj prvotny prispevok - hovorime o rozdielnych veciach. Pre lepsie vysvetlenie ja hovorim o epickych pastiach v lokaciach pre low lvl ako napr. Ivory, blizke okolie a najma cesty, pripadne interierove lokacie (ano boli aj experti co pokladali epicke pasce v hostinci do izieb na spanie) atd. atd. kde polozena pasca alebo vyvolany summon, s ktorym si low lvl neporadi a nema sancu sa nijako branit je prasacina, epicky charakter ma aspon aku taku sancu ustat napadnutie silnejsim summonom alebo slapnutie na silnejsiu pascu.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Krata
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 23:30 17. Nov 2010 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
-darkvision- wrote: bla bla jo to je nejlepší vyčíst nějakou chybu ale nikomu ji nenahlásit
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 23:36 17. Nov 2010 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Vyvolavane potvoryJo, je to na nic nekam takhle prijit a narazit na silnou potvoru. Nedavno jsem takhle slezl s newbiekem do kanalu a hned za prechodem byl ifrit nebo salamandr ci co to je. Na druhou stranu, znam to i ze strany vyvolavace. Clovek chce trenovat vyvolavani a tehdy proste nema nic namemorovaneho, cim vlastni povolane veci sejmout. Takze je treba v invisu a vyvolava a vyvolava. Pak skonci, ma diky tem kouzlum unavu, takze se jde vyspat (takze potrebuje blizko hostinec). Meditne a jde zase vyvolavat. Skonci a dalsi treba hodinu real ceka na meditaci a nema zadne kouzlo na obranu, krome treba toho invis nebo utociste. Chodit to delat nekam do Krynu nebo kam je o kejhak, protoze neni jak se branit necekanemu spawnu, jak se branit drowum a podobne. Ale je fakt, ze vyvolavac by mel vzdy zalezt aspon nekam, kde je mala sance, ze na to nekdo narazi. Ale proste obcas se stane, ze nekdo na neco narazi i na necekanych mistech a ty potvory neovladnute proste zustavaji. Druha varianta je ta, ze mam low level maga treba, mam invis, projdu kousek za prechod Ivory a chci si na jezevce neco povolat, co bude dost silne aby je to pojelo. No a nepovede se. Zabit to v podstate nemam jak. Natahnout to na straze znamena koledovat si o IC prusvih. Takze co s tim... Samozrejme zase by se ten hrac mel snazit po sobe uklidit, ale nejde to vzdy. Uz se mi kdysi davno stalo ze mne sejmul vlastni summon v situaci, kdy se mi nepoved jeden, napad mne, nepoved se mi druhy, napad mne a tak tam proste zustali dva moji summoni a ja sel pres Astharotha. Epicke elektricke, neviditelne a nekonecneNase parta tam taky vychcipala.  Teda jen moje postavicka zustala na temer mrtev a nastesti v utocisti (obcas fakt diky bohum za nej), tak jsem pobral celou partu a venku ji postupne ozivil. Pruchod pres pasti tam jsme jeste prezili, ale potiz je, ze tam dal jsou dvere (takova ta drevena brana) ktere npc vesele ignoruji, nakouzli se i kdyz by partu vubec nemeli videt a jdou tvrde do utoku. No a prave pri zbesilem ustupu pod palbou kouzel a dispellu nekdo udelal prvni chybku, druhou chybku.. a uz jsme lezeli.  Hnusne misto, ale nebyt tech nelogickych dveri, tak ty pasti samotne mne az tak nestvou. Ono je to proste jen o tom, ze cloveku zpocatku nedojde jak na ne. V podstate je to od WB docela chytre vymyslene, i kdyz je fakt, ze kombinace s potvorama co tam jsou je dost smrtelna. Jinak proc jsem to nehlasil jako chybu. Protoze ona to chyba jednoznacna neni. Mne osobne treba prijde rada veci ve hre sem tam problematickych - hlavne nektere nove epicke dungy. Jenze ja nevim, pro jaky level je to urceno, pro jakou skupinu, jaky je zamer tvurce. Treba smrtici slaadi mi osobne take prisli hooodne drsni, ale proste nemohl jsem je otestovat se skupinou na levelech 35 a mozne jsou urceni prave pro takovou skupinu. Drsna mi koneckoncu prijde i Skilgamonovo hrobka tak jak je ted, ale mam jen low epic postavu. Takova Aria, Wall nebo Israel si to mozna davaji s prstem v nose. Takze proste predpokladam, ze WB kdyz tvori dung, tak ho testuji. Pripadne neni preci problem, aby WB napsalo nekam na forum - postavili jsme ty a ty dungy, nejsme si uplne jisti silou, kdyz na ne narazite, tak nam do PM poslete report a nazor na ne. V opacnem pripade hraci budou hlasit vazne jen primo chyby, ale ne uz sve dojmy a treba pocit, ze je neco neudelatelne. Protoze - jak maji hraci vedet, ze to udelatelne ma byt? Viz treba draci. Pokladani pasti hracskyma postavamaUz se parkrat resilo. Myslim, ze jedina pravidla byla, ze se pasti nesmi pokladat na mistech, kam by videla npc a mohla zasahnout a ze se nesmi pokladat do urcite vzdalenosti od prechodu a jinym postavam primo pod nohy. Jinak samozrejme epicke pasti kousek od Ivory maji sve uplatneni. Protoze se tam bezne vyskytuji treba epicti drowove, kterym ty pasti mohou byt prednostne urceny. A zase obracene, drowove se mohou jistit treba pri odpocinku v jeskyni. Proste holt tam jednou probiha CvC a je to povoleno a v CvC maji nektera povolani pokladani pasti jako dulezitou schopnost. Jinak mi prijde pokladani pasti jen tak lazo plazo z cire zlomyslnosti spis jako demence hracska a jako vsechny tyhle problematicke veci (zabijeni koni, pokladani pasti, nezvladnute potvory, muceni, znasilnovani, rezani hlav a obirani mrtvol) by se to melo drzet pod kontrolou a ridit nejakym "citem pro hru".
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
Last edited by LDamian on 00:04 18. Nov 2010, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 23:55 17. Nov 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
A dostavame se opet k tomu, ze skillovani pri vyvolavani potvor je naprosto kontraproduktivni a tedy nanic.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Vyvolavaní Posted: 00:01 18. Nov 2010 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
kucik wrote: A dostavame se opet k tomu, ze skillovani pri vyvolavani potvor je naprosto kontraproduktivni a tedy nanic. Pokud to myslis tak, ze by to hrac nemel zamerne skillovat, tak nesouhlasim. Mam treba castera, je to temer epic a pri bezne hre s vyvolavanim ma stale problem udrzet 7. kruh. A trenovat vyvolavani nekde v situaci kdy jde o kejhak proste nejde. Takze pokud se primo nezameri na vyvolavani a nebude trenovat primo tohle sem tam, tak to v praxi nepouzije temer. Treba ja chodim s casterem v podstate jen v parte a tam proste summon slouzi spis jen jako zaloha kdyby se neco zvrtlo. Se zaklinacem by to zrejme takovy problem nebyl, ten by proste vzdy pred meditaci vyhazel zbyvajici kouzla na potvoru daneho kruhu. Jen si tim bude holt vzdy blokovat jedno kouzlo. Pokud to myslis tak, ze je zbytecne, aby existoval skill vyvolavani jako takovy, tak v podstate souhlas. Melo to zrejme smysl pri existenci 10. a 11. kruhu, ted uz to takovy smysl nema. Potiz je, ze na tohle je navazana sance na udrzeni potvor az o dva levely vys. A nevim moc na co jineho to navazat. Kdysi jsem navrhoval zaclenit do toho vzorce level, coz by mozna stale slo a dal by se tim nahradit ten skill. Ze proste caster level 17. by 9. kruh potvory musel vyvolavat z 9. kruhu kouzel, ale caster level 27 by uz na stejne silnou potvoru potreboval jen kouzlo ze 7. kruhu. Trochu by to podporilo vyhodnost high level castera oproti mixu castera a mlaticky, coz by asi nevadilo.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |