Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 09:15 27. Jul 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 209 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Next
Author Message
 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 18:58 21. Jan 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:59 18. Sep 2007
Posts: 223
Plne si uvedomuju ze je NWN svet fantazi a nechci delat hru jako simulator realu a nechci navrhovat nehratelnou upravu zbrani na to budu cerpat ze zkusenosti jak ve hre tak v realu.Dam tu priklad treba Rapir je to lehka zbran vaha 3 zraneni 1K6 pozadavek sila 6 ale proc tu zbran nebrat asi tak vaha 3 zraneni 1K7 pozadavek sila staci mala 6 ano ale kdo sni dokaze bojovat kdyz neni rychlej a mrstnej proc tam nepridat pozadavek obratnost 12 a inteligence 12 pac ten kdo si tuto zbran veme a chce at mu da to nej co muze tak ji nazene silou at ma utok a dobrou kritiku ktera se da snadno dosahnout na 15 a potom je to moc dobra zbran a tak si hrac nema potrebu davat body do obratnosti a inteligence a jen si zene jednu vlastnost a tak je to skazdou zbrani je jen malo zbrani na ktere je treba jen sila a muze se sni ohanet tupej ork jako kusem stromu kterej toci nad hlavou.Stejne tak to jde udelat u vsech zbrani ne silena nehratelna uprava ale jen trochu nahlet i z realnosti pouziti zbrane.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 19:02 21. Jan 2008 
Offline
WB Thalie
 Profile

Joined: 14:16 09. May 2007
Posts: 220
Nečetl jsem všechno, nebyl na to čas, ale úpravy RESe mi nezní tak zle. Když by to nebylo vyloženě drastické.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 19:05 21. Jan 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:59 18. Sep 2007
Posts: 223
Nebo jiz prodrbana katana je to zbran jako bastard proc neudelat kazdou zbran trosku vic jinou a na trosku jene pozadavky je tu brana jako vaha 10 zraneni 1K10 pozadavek sila 16 ale proc ne to udelat asi tak vaha 3 zraneni 1K11 pozadavek sila 14 obratnost 14 inteligence 12 ted snad chapete mou myslenku ne udelat zbrane nepouzitelne jen je trosku vic rozdelovat dle ucinku a tim i narokum. :wink:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 19:07 21. Jan 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:59 18. Sep 2007
Posts: 223
Ted je skoro jedno jakou zbran si vemu treba kratkej mec 1K6 stejne jako rapir hul atd.. a neni to skoda to udelat jen trosku jinak ?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 19:09 21. Jan 2008 
Offline
Obyvatel
 Profile

Joined: 18:09 16. Jun 2007
Posts: 117
Moj nazor je zas, ze kazdy, kto nespada do kategorie debila vie pouzivat akukolvek zbran. Je to len otazka casu kedy sa s nou nauci zaobchadzat.

Rozdiel potom vznikne uz na zaklade fyzickych a psychickych zdatnosti jedinca, co znamena lepsiu sancu trafit, viac zranit etc etc.

Isteze, existuju specificke zbrane ako prak, luk, ktore vyzaduju viac treningu ale pouzivat ich moze hocikto, otazne je ako sikovne.

Nevidim napr. nutnost zavadzat minimalne mentalne (nie fyzicke) poziadavky na zbrane. Aj nablbsi tvor vie pouzivat rapier, staci sa mu naucit za ktory koniec sa drzi. Potom sa len ohana. Nikdy nedosiahne zrucnost obratneho a intelegentneho tvora ale pouzivat ho vie.

A pri zadavani podmienok minimalnych fyzickych vlastnosti by som ostal pri sile.

_________________
_____________
Funkcia: DM
Kontakt: ICQ No. 273-262-117


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 19:12 21. Jan 2008 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 23:43 08. May 2007
Posts: 313
Location: Praha
liuk wrote:
Když by to nebylo vyloženě drastické.

dát zbraním i požadavek na inteligenci by bylo hodně drastické zvrácení rovnováhy.
Nehledě na to, že je to imho hloupost...

_________________
Vaillardo Vran:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 19:16 21. Jan 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:59 18. Sep 2007
Posts: 223
To je ten hlavni problem koukate na to jinak je jasne ze kazdou zbran veme clovek do ruky zda na ni ma silu to je zaklad ale nikdy se sni nenanuci zda nesplni i jine pozadavek nejen silu potom bude vzdy jen tupe kolem sebe vamat a cekat koho nahodne zasahne :roll:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 19:25 21. Jan 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:59 18. Sep 2007
Posts: 223
Stejne tak to plati i o luku a jinejch strelnejch zbranich.Jako zlaklad je vzdy sila zda luk dokaze postava natahnout a potom pozadavek zda se muze naucit tim lukem strilet ne kazdej to zvladne :wink:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 19:33 21. Jan 2008 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 13:36 07. Aug 2007
Posts: 341
Location: Plzeň
Souhlasim s tim, ze inteligenci bych do toho netahal, ale zase rozdelit zbraně podle stylu používaní na ty které potřebují více sílu a ty ktere vic obratnost by podle me bylo docela dobry.
Napriklad na katanu by nebyla potreba tolik sila ale zase naka obratnost to same plati pro kord apod. S tim lukem souhlasim, protože je jedna věc mit silu ho natahnout a truha vec bejt dost obratnej se s nim nekam trefit.

_________________
Adelath Podkova - mladý bojovník, Dei-Anangův šampion, rytíř řádu Čestných rytířů Úsvitu

Pugor Wogsher - Tupý půlork, mladý barbar, jenž byl obětován Xi'An, když se chtěl pomstít nemtrvému za to, že po něm házel kameny.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 20:12 21. Jan 2008 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 22:36 20. Jan 2008
Posts: 58
"treba Rapir je to lehka zbran vaha 3 zraneni 1K6 pozadavek sila 6 ale proc tu zbran nebrat asi tak vaha 3 zraneni 1K7 pozadavek sila staci mala 6 ano ale kdo sni dokaze bojovat kdyz neni rychlej a mrstnej proc tam nepridat pozadavek obratnost 12 a inteligence 12"

Eeh, co by sa tym dosiahlo? Keby som chcel zlodeja tak mu dam urcite minimalne hodnoty int=12 sila=10 a obratnost napumpujem. Vezmem si ten rapir a budem zlodej-pirat trebars :D. Takto by sa ta zbran nedala pouzit u bojovnikov (vlastnosti sila+odolnost) a bojovnici maju predsa featy na pouzivanie zbrani tak ked bojovnik chyti rapir do ruky moze ho aspon po tom zlodejovi hodit ako ostep. A este nieco ma napada, akoze pridavanie tych vlastnosti na zbrane a zbroje nezvisuje nejak UMD? Nebude to potom vadit ked zlodej nebude moct vziat do ruky rapir hoci bude mat potrebne vlastnosti int,dex,str lenze nebude mat to umd? :-/


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 20:16 21. Jan 2008 
Offline
WB Thalie
 Profile

Joined: 14:16 09. May 2007
Posts: 220
Phantorris wrote:
Souhlasim s tim, ze inteligenci bych do toho netahal, ale zase rozdelit zbraně podle stylu používaní na ty které potřebují více sílu a ty ktere vic obratnost by podle me bylo docela dobry.
Napriklad na katanu by nebyla potreba tolik sila ale zase naka obratnost to same plati pro kord apod. S tim lukem souhlasim, protože je jedna věc mit silu ho natahnout a truha vec bejt dost obratnej se s nim nekam trefit.


Šance na zásah s lukem se odvozuje od obratnosti. Když máš malou máš ke střelbě postih a opačně. Není myslím důvod dávat system navíc.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 20:50 21. Jan 2008 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 13:36 07. Aug 2007
Posts: 341
Location: Plzeň
Jo s tim lukem je to fakt, ale ja to myslel hlavne tak jestli by nebylo takovy zajimavejsi a pestrejsi kdyby byly pozadavky na zbrane ruznorodejsi nez jenom sila.
Nadruhou stranu nekdy min je vic a koplikování poždadavků na zbraně by mohlo akorát snížit hratelnost hry. To asi nedokážu přesně posoudit.

_________________
Adelath Podkova - mladý bojovník, Dei-Anangův šampion, rytíř řádu Čestných rytířů Úsvitu

Pugor Wogsher - Tupý půlork, mladý barbar, jenž byl obětován Xi'An, když se chtěl pomstít nemtrvému za to, že po něm házel kameny.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 21:33 21. Jan 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
Když kombinovat tak asi jen síla x obratnost, to by bylo asi ideální. Kdyby se do toho přidala třeba ta inteligence tak už by to bylo takový moc... bodů na rozdání do vlastností by moc nebylo a tak by byli všichni taknějak vyvážení a průměrní. Což si myslim že je zábavnější když bude třeba silnej ale tupej půlork Berserk a budou větší rozdíly v charakterech. Takže já jsem pro síla & obratnost... nevim jak určujete ty požadavky ale možná by šlo něco na takovymhle principu:
Nechť existuje číslo x takové, pro které platí že síla + obratnost = x. :-D
Prostě dejme tomu že číslo bude 25 (třeba)... tak pak kombinace síla x obratnost bude:
13 x 12
20 x 5
16 x 9
...
bylo by to tak pro všechny zbraně vyvážený a platí docela poměr že čim těžší zbraň a síla kterou potřebuju, o to míň třeba obratnosti (kyj). Malá síla ale zato velká obratnost (rapír).
Všechno tohle by platilo pro nestřelné zbraně. U střelných bych to asi nechal jen síla na natažená luku.

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 21:47 21. Jan 2008 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 13:36 07. Aug 2007
Posts: 341
Location: Plzeň
Shruba tak nějak sem to myslel.

_________________
Adelath Podkova - mladý bojovník, Dei-Anangův šampion, rytíř řádu Čestných rytířů Úsvitu

Pugor Wogsher - Tupý půlork, mladý barbar, jenž byl obětován Xi'An, když se chtěl pomstít nemtrvému za to, že po něm házel kameny.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Omezeni zbrani a zbroji
PostPosted: 22:00 21. Jan 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 12:29 08. Jan 2008
Posts: 287
to RES
No nevim dle ceho soudis ze na katanu je treba takova a takova obratnost a inteligence.Tento mec je svou stavbou urcen prevazne k secnemu sermu narozdil od bastardu(jedenapulrucce) u ktere se od 14/15 stoleti preferuje serm bodny.
Z toho lze usoudit co zbran a co hrac -to nazor ,ktere atributy jsou u ni vic ci min vyuzivane.Dle meho je nejdulezitejsi technika a tu divaji featy smrtici zbrane atd.
a posleze to jak umis se zbrani zachazet ti urcuje tve thaco -tva uroven.Atributy ti davaji jen urcity predpoklad ze v necem budes lepsi v necem horsi.
Druha vec je ze nebude snadne vyvazit system zbrani a jejich minimalnich pozadavku na atributy (sila,obr,int)
Ja osobne bych zachoval DMG zbrani tak jak sou nastaveny v puvodnich NwN(DnD) tedy obourucak 2D6 atd.,
snizil bych pozadovanou silu u kazde zbrane o 2 , pozadavky na zbroje bych klidne nechal, neb to do vyrovnanosti povolani nebude takovy zasah jako uprava zbrani a ne kazdy si bude moc dovolit tahat tezke zbroje.

_________________
Obuki - ten vod Škopku


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 209 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits