 |
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 11 posts ] |
|
Author |
Message |
Sorrow
|
Post subject: Překupník Posted: 15:01 23. Apr 2011 |
|
Joined: 17:09 27. Apr 2007 Posts: 986 Location: Hell
|
Zdravím, mám dotaz. Nejde u překupníka dát ňákou podmínku aby vykoupil stejnou věc jen třeba 5x? Alespoň u těch polotovaru.Je to hrůza se koukat do nabídky a čekat takovou dobu a k tomu ještě někomu ztěžovat hraní pořádnejma lagama 
_________________ Bono volo ale sen dela por disto la sarine estes rano en mia bideo.
|
|
Top |
|
pepa48
|
Post subject: Re: Překupník Posted: 18:41 23. Apr 2011 |
|
Joined: 15:18 27. Apr 2007 Posts: 447 Location: Thalie
|
k tomu se přidávám... ty lagy, když se překupník načítá, jsou někdy opravdu nesnesitelný
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: Překupník Posted: 19:16 23. Apr 2011 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
Tak tak souhlas, je to ted už vcelku extrém.
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Překupník Posted: 06:50 24. Apr 2011 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Podle mě by byla škoda omezit obchodníka jen na 5 kusů od každé suroviny, pokud by to nešlo vyřešit jinak. Když někdo stáhne třeba patnáct kůží jezevce a nemá trezor, tak kde je pak má prodat? Nemluvě o tom, že někdo by tam pak klidně mohl dát od každého druhu pět kůží za milion za kus, čímž by využití toho obchodníka zcela zlikvidoval.
Představoval bych si spíš vyčlenění některých surovin do samostatných voleb: 1) horniny (nuget cínu, ruda čehosi atd.) 2) bylinky (jetel, tvrdík, ginseng atd.) 3) stažené kůže (z jezevce, vlka, pantera, prastarého medvěda atd.) 4) dřevo (dubové, vrbové atd.) 5) ostatní (všechno ostatní)
To by mělo dvě výhody. Jednak by se nemusel načítat kompletní sortiment, a jednak bych se nemusel přehrabovat hromadou hornin, když postava potřebuje kůži.
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Thuereg
|
Post subject: Re: Překupník Posted: 08:28 24. Apr 2011 |
|
Joined: 12:14 27. Oct 2010 Posts: 528
|
Podle mě by to moc nevyřešilo. Ty lagy mě deptaj vo tom žádná a už sem kvuli tomu nejednou málem zaklepal pantoflem. Ale podle mě když to rozčleníš tak to bude beztak načítat haldu krámů. zatim nejsnazší způsob co sem oběvil je, když hraju ráno napsat někomu kdo je pokud možno v karathě a počkat si až lagy přejdou na nějakym bezpečnym místě.
Na druhou stranu je fakt, že by to bylo přehlednější.
_________________ Theureg syn Theureguv, syna Grumova z rodu Darwolf: Cestu životem si razí mečem, ale občas překvapí rozumem či duší. V tom jenž vypadá jakoby mu v žilách kolovala krev samotných obrů se možná skrývá víc než jen hrubá síla svalů. Možná.
|
|
Top |
|
Thuereg
|
Post subject: Re: Překupník Posted: 08:36 24. Apr 2011 |
|
Joined: 12:14 27. Oct 2010 Posts: 528
|
Já bych to spíš udělal aby se přirážka z tý ceny musela zaplatit už když tu věc házíš na bazar a když to nikdo třeba za měsíc nekoupí tak si to postava bude moct vyzvednout. Vyhnuli by sme se např tomu aby tam nějakej blbec házel lektvar lečení lehkejch zranění za 10k a podobně.
_________________ Theureg syn Theureguv, syna Grumova z rodu Darwolf: Cestu životem si razí mečem, ale občas překvapí rozumem či duší. V tom jenž vypadá jakoby mu v žilách kolovala krev samotných obrů se možná skrývá víc než jen hrubá síla svalů. Možná.
|
|
Top |
|
pepa48
|
Post subject: Re: Překupník Posted: 09:43 24. Apr 2011 |
|
Joined: 15:18 27. Apr 2007 Posts: 447 Location: Thalie
|
davidsoft wrote: Když někdo stáhne třeba patnáct kůží jezevce a nemá trezor, tak kde je pak má prodat? Tak zrovna u tohoto případu má možnost prodeje u vetešníka v Ivory, kožešníka v Karathě, etc.
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Překupník Posted: 13:30 24. Apr 2011 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
pepa48 wrote: davidsoft wrote: Když někdo stáhne třeba patnáct kůží jezevce a nemá trezor, tak kde je pak má prodat? Tak zrovna u tohoto případu má možnost prodeje u vetešníka v Ivory, kožešníka v Karathě, etc. To ano, ale ten už to nikomu dalšímu neprodá, takže to nikomu nepomůže. V zájmu kupujících je, aby na trhu byla co největší konkurence, která pak v důsledku tržních principů tlačí ceny dolu. Jakékoliv kapacitní omezování překupníka zvýhodňuje některé prodejce (např. ty, kdo tam tu surovinu dali dřív). Pokud by se mělo takové kapacitní omezení zavést, chtělo by to, aby prodával vždy 5 nejlevnějších kusů od každého zboží a zbytek měl někde schovaný (aby se nemusel načítat).
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Překupník Posted: 13:55 24. Apr 2011 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
-obchod rozdělit přes dialog na několik "polic" -každá police vlastní obchod s omezeným množstvím věcí (řekněme maximální počet 100) -řekněme 8 polic po 100 věcech, dá dohromady 800 možných věcí u překupníka -protože každá police je vlastní obchod, nebudou se načítat naráz, tedy nebudou způsobovat lagy
důsledek? k překupníkovi se vejde mnohem víc věcí a přitom bude způsobovat mnohem menší lagy, na druhou stranu obchod nebude tak přehledný jako když je všechno v jednom okně a namísto jednoho okna jich postava bude muset prolézt 8 (nebo libovolné jiné číslo, dle potřeby)
samozřejmě to lez ještě vyšperkovat a police rozdělit podle sortimentu jako byliny a věci na polotovary, věci na konečný kraft, hotové výrobky, věci z lootu atd. což ale dá zas víc práce
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Překupník Posted: 20:44 24. Apr 2011 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Rozdělení věcí do polic by mohli dělat ti, kdo tam ty věci vkládají a nedalo by to o nic víc práce. Stačilo by, kdyby v tom dialogu místo volby "... zlatých" byly volby: 1. ... zlatých (do police 1: nerosty) 2. ... zlatých (do police 2: bylinky) 3. ... zlatých (do police 3: trofeje) atd.
Zařazení do správné police by bylo v zájmu prodávajícího, protože kupující se možná podívá jen do té správné. Špatně zařazené věci by se hůř prodávaly a jejich prodejci by na tom tratili.
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: Překupník Posted: 22:52 24. Apr 2011 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
Ono je to hlavně a především opět o lidech, aby nebyli magoři a nedávali tam plno zbytečností, když vidí že se to mco nekupuje. A hlavně tam nedávat věci za přemrštěné věci.
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 11 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 28 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |