Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 18:49 17. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 158 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next

Co si myslíte o systému smrti
Ten co je teď je v pořádku, žádné změny 78%  78%  [ 18 ]
Líbí se mi Darienův návrh 4%  4%  [ 1 ]
Nelíbí se mi současný systém, ale ani Darienův návrh 9%  9%  [ 2 ]
Jen bych částečně upravil současný stav (dávám návrh) 9%  9%  [ 2 ]
Darienův nápad bych částečně upravil (dávám návrh) 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 23
Author Message
 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 14:54 06. Feb 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 11:29 02. Jan 2008
Posts: 200
Location: Brno
Teesha wrote:
Myslím si, že by se platit mělo, ale cena by měla být jednotná a adekvátně odpovídající cenám ostatních komodit a služeb. Rozdíl by však byl v tom, jestli je dotyčný mrtvolák věřícím dotyčného boha, potažmo dokonce knězem. Pokud by byl věřícím, cena by byla 50% a pokud knězem, byla by cena pouze 30%. Postavy by si musely rozmyslet, jestli poputují s tělem do vzdálenějšího chrámu kde sídlí dotyčný bůh a nebo požádají o pomoc kněze v blízkosti...


Zajímavé z tím bohem v kterého věříš, ale jako trpaslík věřím jedině v Norda a už vidím jak mě někdo nese do našeho chrámu(prostě vzhledem přístupnosti by jsi nutila jiné platit víc protože se prostě ke svému chrámu dostat nemůžou).

Ceny jsou podle mě stanoveny celkem dobře, ale z ohledem na plnou funkčnost hry(možný výděleku při craftu a tak dále). Prozatím jsou dle mého vyšší než si někteří můžou dovolit.


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 14:59 06. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
LDamian wrote:
Tak ze zvedavosti? Jaky mas level u postavy? :)

4.
Pro predstavu pridava cisla, ktera si muze kazdy snadno spocitat.
Code:
level Pruchod podsvetim   raise death   resurection   chram
5      500   300   200   100
10      2250   1350   900   450
15      5250   3150   2100   1050
20      9500   5700   3800   1900
25      15000   9000   6000   3000
30      21750   13050   8700   4350

Stale si myslim, ze jsou ty castky prilis mirne.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 15:02 06. Feb 2008 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Jinak udelat nejakou lehci provazanost na to, zda je dotycny ozivovat v chramu boha ve ktereho veri by byla pekna. Zvyhodnovat kneze zrejme ne, leda by meli postih ve vsech ostatnich - spis bych to nechal jen na te vire. Ovsem ta provazanost musi byt skutecne pouze mirna - jinak si lide budou vybirat boha podle toho, ktery je v Ivory... Coz zase na druhou stranu... hmmmm... taky dava smysl, pokud tam vyrustali ze... hmmm ale stejne bych to nedelal vyrazne, jen jako rp vylepseni - 10-20% z ceny dolu maximalne.

Jinak to co tu psal Darien by melo smysl a nemusi to ani narusit system. Problem ale je, ze aby to fungovalo, tak by do toho musel nekdo dat velke mnozstvi casu na vytvareni a testovani. Pak by si to mohlo jit jakoby predplacet - misto penez by bylo alternativou platit casem stravenym pri modlitbach, pri prinaseni ruznych surovin zdarma a dalsich chramovych cinnostech... Proste takovy slozitejsi system viry a naklaneni si jednotlivych chramu, ktery by hybal s tou cenou za oziveni. Takze bych to zaradil nekam do kolonky - hezky napad - moznost realizovat az bude dost casu. Nezavrhoval bych to uplne.

Mozne rp vysvetleni navaznosti ceny na level:

1. Pritahnout z podsveti dusi, ktera ma mnoho zkusenosti skutecne kvalitne, vyzaduje mnohem vic prace, narocnejsi ritual, drazsi suroviny... Ve chvili, kdy se to dela kvalitne, tak je to proste rozdil - ozivit tuhle sedlaka Vencu je hracka, ale ozivovat takoveho krale... hmmmm.

2. I kdyz diky moci propujcene bohy dokaze knez vyvest dusi z podsveti, Astaroth si lepe hlida duse silne a znale, na jejichz zkusenosti ceka - proto je to obtiznejsi.

//Mimochodem vite, kolik musi ten Astaroth mit zkusenosti... Urcite neco chysta.. jen pockejte, az jich nabere dost, aby se mohl postavit nejvyssimu... :wink: :wink:

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 15:11 06. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
LD: Ano, RP okecat to samozrejme jde, ale osobne se mi nelibi stav kdy se:
1. Nevyplati nekoho nest do chramu a radeji se necha lezet.
2. Donesu mrtvolu do chramu abych zjistil, ze na to proste nemam a nechal ho lezet pred knezem. - kolikrat uz jsem to videl.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 15:14 06. Feb 2008 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
kucik wrote:
LD: Ano, RP okecat to samozrejme jde, ale osobne se mi nelibi stav kdy se:
1. Nevyplati nekoho nest do chramu a radeji se necha lezet.
2. Donesu mrtvolu do chramu abych zjistil, ze na to proste nemam a nechal ho lezet pred knezem. - kolikrat uz jsem to videl.


No nám se to stalo teď, kdybych těch 1250zl. měl tak to zaplatím, bohužel nemám (nekradu) tak šel brácha krz podsvětí. Ani mi nešla jeho mrtvola odložit, až teprve prošel zmizel mi z inv.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 15:16 06. Feb 2008 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
kucik wrote:
Stale si myslim, ze jsou ty castky prilis mirne.


Ja vcera dvakrat umrel na 7. levelu a sel zpet na 6. level, takze mi to neprijde. :wink: Holt jsem se vykaslal na to, ze znam par nestvur co je mozno v klidu zabijet a objevoval svet. Poprve jsem vcas neutekl hnedemu medvedovi a podruhe jsem si hral s obrima hadovkama a sel dolu s odolnosti. A to jakou mam sanci prezit poznam koneckoncu az z toho boje ze... A to jsem jeste potreti tak tak prezil u Erenyei, skreti se chovali nejak vzacne inteligentne, obsadili ustupovou cestu a neubyvalo jich (mimochodem dobra zabava, diky) a jednou mne v lagu malem utloukly harpyje, ktere se mi tam nejprve proste neukazaly a potom jich byla letka kolem mne... Vcera byl celkove takovej veselej den, jen jsem si pak rikal, jestli jsem se radeji nemel vykaslat na experimentovani a radeji se drzet osvedcenych jezevcu a podobne.

A presne tohle by mimo jine to zvysovani postihu za smrt delalo - zkoumat nove levely a experimentovat by bylo jeste nevyhodnejsi oproti stalemu koleckovani bezpecnych spawnu. A neni to o tom, kolik je za co expu. Treba takovej divocak mi prijde nebezpecnej az az a moc za nej neni - to same potom s litym divocakem.

Ale my mame normalne odlisne pojeti i styl hry, takze je to v pohode. Aspon je nejaky rozdil v domnenkach a sem tam nazorech.

Mimochodem - o tohle se samozrejme nebudu prit. Pokud se tym rozhodne, ze tu smrt jeste vic osoli, tak ani nepipnu a proste to vezmu na vedomi. Jen davam svuj pohled na vec. :)

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 15:19 06. Feb 2008 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Ad ty platby u kneze a okecavani.

Ja to myslel ciste jako namet na to, jak to okecat, kdyby byl problem nahodou v tom, ze to jde obtizne rp zduvodnit. :wink:

Pokud je problem z hlediska hratelnosti a systemu, tak je to uz uplne jina vec. A celkem to chapu... Na A2 tohle bylo kdysi reseno tak, ze po oziveni musel dotycny vykoupit stripek sve duse a do te doby v podstate nemohl expovat - ale ozivit ho slo. Resilo to tedy tento problem. Take to ale nebylo moc oblibene.

EDIT: jeste mne napada nechat v chramu jako alternativu udelat nejakou mene narocnou moznost oziveni s vetsi ztratou expu (ale mensi nez podsvetim - treba jako raise dead), ktera bude levnejsi. Takze si potom ten co prinese telo bude moct vybrat.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 15:26 06. Feb 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
huhulak wrote:
za kneze by se platit melo, ale naklady na oziveni by mely bejt stejny u u vsech levelu stejny. vdyt knez pouzije stejne skouzlo, stoji ho to stenou silu, a komponenty sou taky stejny.
s tim nabozestvim bych tam rozdil delal, aby si knezi pritahli vice ovecek. ale ne nijak velky



Nesmí se zapomínat, že u vyššího levelu je samozřejmě je vyšší ztráte experience!!! Tudíž kdykoliv se tu bavíme o penězích a poměru ztráty mezi low level a high level, tak kdokoliv umře výš, tak ho to sakramentstky bolí víc.


Jinak se mi líbí ta diskuse, co se vyvolala, můj návrh nepovažují za geniální a jedinečný, ale jako motivaci ke změně. STále se mi ale nelíbí to, že za mne vlastně při oživení platí někdo jiný, myslím, že vyexportování závazku platby k oživenému by byl zajímavější. Protože ten, kdo mne sebere v lese, když mně tam najde ležet, ty peníze fakt nemusí mít.


MOhl by tu nějaký DM opravdu přesně popsat, jak to teď tedy je co se týče jak experience, tak peněz? Ta tabulka, co tu ukazoval Kucík je jen experience, ale pokud se nepletu, přináší to i obrovské náklady na peníze a hlavně se mluvilo o nějakých dalších rozdílech. Mohli bychom tu pro představu dostat tedy kompletní současné vyjádření, jak je to s umíráním? Díky.

A ještě jednou díky všem za diskusi.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 15:33 06. Feb 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
já furt nevim...mrtvej má platit ? to je divnější jak cokoli
já myslim, že ten dobrák, co najde mrtvolu a vleče ji do chrámu by za svůj "dobrej skutek" měl bejt po zásluze potrestanej - většinou je to stejně metagame - jednou já jeho, příště von mě, že...
něco jinýho je, když de parta a domluví si to předem a pak si to vyúčtuje...zároveň je to nutí mít ňákej kash u sebe a ne všecko ulitý bezpečně v bance

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 15:36 06. Feb 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 21:14 28. Dec 2007
Posts: 173
kdo sbírá mrtvoly po lese je plyšák a trouba...tak at za to platí!

_________________
Zabijte je všechny, Xi´An už si je dole přebere!

Cress del Ssivah N´Abarn

Sibaris de Cifris

Merlin


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 15:38 06. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Jasne, tak ja tvrdim ze jen z rozdilnych nazoru a diskuze muze vzniknout spravny reseni. Kdyby tu kazdej s kazdym souhlasil, tak by to bylo pekne na ..ehm.

Jestli to spravne odhaduju, tak jsi za ty dve smrti mohl ztratit dohromady asi 2500xp. Myslim, ze je to castka, ktera se ti vrati docela rychle a proto z te smrti proste neni takovy strach.
Samozrejme si uvedomuju, ze to neroste s levelem linearne, ale i presto...az do epickych levelu mi i pruchod pres Astarotha prijde "levny". Navic to tolik nenuti brat si s sebou nekoho dalsiho, aby mrtvolu mel kdo odtahnout do chramu.

Je mi jasny, ze v tomhle budu asi v drtivy mensine, protoze zmena je to nepopularni, ale presto mi to neda nerict svuj nazor.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 15:38 06. Feb 2008 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Teesha wrote:
kdo sbírá mrtvoly po lese je plyšák a trouba...tak at za to platí!


neboj tvou tam budou nechávat.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 15:43 06. Feb 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
a) nevím ani o tom, že je v Ivory banka a není mi jasné, jestli pak při těch smrtích nad 5. level si to bere jen z peněz, co mám u sebe (při průchodu přes démona) nebo ze všech peněz, co vlastním?

b) imho je velký problém, že není rozjeta celá ekonomika. Prostě ve chvíli, kdy fakt musím tři dny makat na tom, abych měl tisíc zlatých tím, že do zblbnutí sbírám ovoce a tu a tam se mi podaří stáhnout nějakou kůži a to v okamžiku, kdy nejmenovaný DM tvrdí, že zlepšování se ve všech těchto aktivitách je třeba zpomalit a ztížit, tak v tuhle chvíli za někoho, kdo vyloženě není RP můj dobrý přítel nebo kamarád to celý šmahem utratit, je šílený. A pokud to z něj budu chtít dostat, tak už to bude pro hráče znamenat nepříjemnosti a radši se na to vykašlou.

Nedá se craftit - víme proč a proto nemůžeme na DM hartusit, ale na druhou stranu- přeci nebudou všichni craftit, ne? To není normální, aby byl každej bojovník a ktomu švec. Tím pádem to chce buď víc stálých questů za penízky nebo nějaké DM náhodné questovní akce pro výdělek. V podstatě jsou na tom low level hůř, protože nic neuměj, sbírat, stahovat, lovit ryby a přitom asi umíraj daleko víc, protože neznaj svět, nebezpečí, maj hrozně málo HP, takže nestačej utéct... nemůžou si pomalu nic koupit a jedna smrt je stojí tři nebo víc dní práce...



kucik wrote:
Jasne, tak ja tvrdim ze jen z rozdilnych nazoru a diskuze muze vzniknout spravny reseni. Kdyby tu kazdej s kazdym souhlasil, tak by to bylo pekne na ..ehm.

Jestli to spravne odhaduju, tak jsi za ty dve smrti mohl ztratit dohromady asi 2500xp. Myslim, ze je to castka, ktera se ti vrati docela rychle a proto z te smrti proste neni takovy strach.
Samozrejme si uvedomuju, ze to neroste s levelem linearne, ale i presto...az do epickych levelu mi i pruchod pres Astarotha prijde "levny". Navic to tolik nenuti brat si s sebou nekoho dalsiho, aby mrtvolu mel kdo odtahnout do chramu.

Je mi jasny, ze v tomhle budu asi v drtivy mensine, protoze zmena je to nepopularni, ale presto mi to neda nerict svuj nazor.


Já teda nevím, na koho tohle přesně bylo, ale celá ta diskuse tady není o ceně XP, ale o penězích, o progresi ceny a také o tom, kdo to vlastně má platit a jestli to nejde nahradit částelčně tím modlením a podobnými aktivitami, které by stály sice herní čas, ale bylo by to v rámci role a podporovalo by to víc než cokoliv jiného náboženství.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 15:50 06. Feb 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
Darien wrote:
a) ....za někoho, kdo vyloženě není RP můj dobrý přítel nebo kamarád to celý šmahem utratit, je šílený...

a proto je to dobrý a mělo by se to zachovat nebo eště vosolit

táhnout mrtvolu neznámýho chlápka z lesa x mil do chrámu je šílený, úchylný a zhovadilý...zahoďte už konečně ten plyš a to kolektivní hraní proti zlýmu světu

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 15:55 06. Feb 2008 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
kucik wrote:
Jasne, tak ja tvrdim ze jen z rozdilnych nazoru a diskuze muze vzniknout spravny reseni. Kdyby tu kazdej s kazdym souhlasil, tak by to bylo pekne na ..ehm.

Jestli to spravne odhaduju, tak jsi za ty dve smrti mohl ztratit dohromady asi 2500xp. Myslim, ze je to castka, ktera se ti vrati docela rychle a proto z te smrti proste neni takovy strach.
Samozrejme si uvedomuju, ze to neroste s levelem linearne, ale i presto...az do epickych levelu mi i pruchod pres Astarotha prijde "levny". Navic to tolik nenuti brat si s sebou nekoho dalsiho, aby mrtvolu mel kdo odtahnout do chramu.

Je mi jasny, ze v tomhle budu asi v drtivy mensine, protoze zmena je to nepopularni, ale presto mi to neda nerict svuj nazor.


No je to tak 5-7 hodin pohodoveho expovani zabijenim no... Takze mne to zdrzi tak dva dny v postupu u postavy. A par dni, nez naberu zpet tech asi 2K zlatych, protoze ja vul nestastnej sem tahal penize u sebe (coz ale nesouvisi primo)...

Uznavam, ze to neni nijak hrozny, ale pamatuju si, ze na tom 12. levelu uz mne ta smrt dost bolela - tam takhle hloupe dvakrat umrit uz sezralo co jsem naexpil za cely propareny vikend a jeste trochu - spawnum kde jsem umiral casteji (!!cikani!!), jsem se postupne uz zacal uplne vyhybat. A ty smrti se proste vyskytovaly - jako zlodej jsem to proste obcas nekde schytal treba zabijackym kouzlem a sel jsem domu. Podle mne je to tak akorat a mozna na vysokem levelu (kolem 20ti) prijdu s tim, ze je to prilis - to ted neposoudim.

Jinak:

do chramu mne jen tak nekdo tahat nebude, nejsou a zrejme ani nebudou na to prachy.
Svitky taky zatim stoji prilis - na levelu kdy uz budou dostupne bude uz ta ztrata pres Astarotha taky dost bolet a tak to k hrani v parte bude tlacit stejne.
Nejvic se tesim, az tu budou klerici s ozivenim. Jak nejakeho uvidim, pomazu se jako pulork vazelinou a... :wink:

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 158 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits