 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Krata
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 08:19 08. Feb 2008 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
Jak se tady psalo neházej hned špínu na DM, mylíš že je to baví tady po večer prostě zabíjet hráče? jsou nastavený různé procenta objevení nepřátel, řekněme že ti bandyti mostu měli malé procento, třeba tak 5%, a když si přišel měl si tu smůlu že ti zrovna padli
Myslim že to není hned důvod končit, byli tady horší případy.. třeba osudnej Balianův 14 (?) lvl kterej nemohl zdolat
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
Lord_Berserk
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 08:43 08. Feb 2008 |
|
Joined: 11:23 28. Apr 2007 Posts: 1056 Location: Plzeň
|
Jen takova smrt se mi prihodila vcera napomoh tomu teda Lag a vypadek site... ale zda se mi ze ty harpije vidi nejak moc daleko hned po jednom kroku za prechodem sem zpatril skupinku 5 harpiji (asi kruhova porada) no a rikam udelal sem krok a vsechny se na me sesypali  sice bych je asi rozporcoval, ale zda se mi ze sou az moc bystrozraky 
_________________ ...VIKINGS are back...your agony begins !!!  No...You'll never make a Berserk... Berserker's Party Erik The Viking
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 08:47 08. Feb 2008 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
Jachym wrote: ... Démoně kde chvíli poležím a někdo mne bez problémů zvedne klerikem na revanž....budete mít smůlu a o všechny slušný hráče příjdete.... tak jestli tohle považuješ za hru slušnejch hráčů, tak asi opravdu radši pozdravuj na demone 
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 08:55 08. Feb 2008 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Tak a dost.
1. ZACNITE SA VYJADROVAT AKO LUDIA, NIKTO TU NEBUDE TRPIET JEDNU NADAVKU ZA DRUHOU. AKO SOM VRAVEL, ZA TOTO SA BUDU DAVAT BANY NA FORUM. BERTE TO AKO POSLEDNE VAROVANIE.
2. DM NEMA ZAPOTREBY ZABIJAT HRACOV, BOLO TO TU UZ OPAKOVANE NIEKOLKOKRAT A UZ MA TO OPAKOVAT NEBAVY.
3. JE NASTAVENY DYMANICKY SPAWN, CIZE NIE VZDY SU VSADE ROVNAKE PRISERY, NIEKEDY SU SLABSIE NIEKEDY SILNEJSIE
4. UVEDOMTE SI, ZE SA JEDNA O RP SERVER A NIE AKCNY SERVER, PODLA TOHO SU NASTAVENE AJ SYSTEMY V HRE. SNAZIME SA TO NASTAVOVAT TAK ABY TO BOLO HRATELNE A NIKOHO NEOBMEDZOVALO VO VELKEJ MIERE, ALE URCITE HRANICE BYT MUSIA.
Skuste najskor uvazovat nad svojimi chybami a nie hned hadzat vsetko na DM. Pochybujem, ze niekto z DM pouzil niekdy vobec DM kill. I ked niektori hraci, by si to za svoje "prasarny" zasluzili.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 09:44 08. Feb 2008 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Daanri wrote: Skuste najskor uvazovat nad svojimi chybami a nie hned hadzat vsetko na DM. Pochybujem, ze niekto z DM pouzil niekdy vobec DM kill. I ked niektori hraci, by si to za svoje "prasarny" zasluzili. Jachyme, to co pises je dost trapny, mel by ses nad sebou zamyslet... Nepovazuji to uz ani za hloupy vtip.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
igor
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 10:44 08. Feb 2008 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
photter wrote: Jachym wrote: ... Démoně kde chvíli poležím a někdo mne bez problémů zvedne klerikem na revanž....budete mít smůlu a o všechny slušný hráče příjdete.... tak jestli tohle považuješ za hru slušnejch hráčů, tak asi opravdu radši pozdravuj na demone  ještě chybí dodat že když postava na nízkym lvl nemá peníze na dobrou zbraň tak stačí poprosit a bohatej highlevel mu jí dá. Bože Jachyme, jestli chceš hrát něco kde se po smrti hned spawneš, tak hraj Unreal Tournament, zabijou tě a hned seš živej v základně a i za ty zbraně tam platit nemusíš 
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 10:59 08. Feb 2008 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
photter wrote: Jachym wrote: ... Démoně kde chvíli poležím a někdo mne bez problémů zvedne klerikem na revanž....budete mít smůlu a o všechny slušný hráče příjdete.... tak jestli tohle považuješ za hru slušnejch hráčů, tak asi opravdu radši pozdravuj na demone  Nevím, ale myslím, že by bylo vhodnější se v soudech jiných servrů (potažmo lidí na nich) pozdržet hlasování. Nepřijde mi to vhodné ani férové.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
Zyga
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 11:36 08. Feb 2008 |
|
Joined: 19:34 12. May 2007 Posts: 350 Location: Praha
|
Jachym wrote: No a to mi opravdu stačilo... //nic vic jenom proste nechapu jak se pozna DM kill ve svete s dynamickym spawnem (pokad to neni provedeny na EQ medvedontem)
_________________ Crasz´ar - sermir rodu N´Abarn
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 11:39 08. Feb 2008 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Zyga wrote: //nic vic jenom proste nechapu jak se pozna DM kill ve svete s dynamickym spawnem (pokad to neni provedeny na EQ medvedontem) Snadno. Nejjednodussi je svest svoji vlastni neschopnost na zleho DM... 
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Darien
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 11:43 08. Feb 2008 |
|
Joined: 03:04 03. Feb 2008 Posts: 510 Location: Praha
|
AD to, jak člověk prožívá smrt ve hře - za sebe mohu říct, že si ve svých skoro 36 letech můžu stokrát říkat, že je to jen hra, ale právě proto, že na RP serveru svou postavičku hodně prožívám je pro mne její smrt malou tragédií a zejména na vyšších levelech se z toho teda hodně těžce sbírám.
Hrajem tam roli i faktor času - když si uvědomíte, kolik svého skutečného času jste věnovali získání něčeho, co pak jednou smrtí ztratíte, nedivím se, že mnoho lidí propadne depresi, kterou každý z nás prožívá jinak - někdo potřebuje agresivně seřvat kde koho, někdo se uzavře do sebe a odlogne se, někdo se vrhne hystericky na zabíjení NPC aby to dohnal a pak lehne znovu.
Ale jen velmi těžce v tu chvíli takový člověk vnímá "dobrou radu" tak to tak nežer, je to jen hra, je to přece RP server bla bla bla.. chvíle, kdy se u třeba u měňavce těšíte na novou podobu a najednou vás to kopne o deset tisíc expů zpátky, rozhodně nepatří k okamžikům, které si někdo přeje prožít.
I toto tedy může být jeden z morálních či spíš emočních apelů na vlastní názor, pokud jsem DM a nastavuji systém. Na jednu stranu potřeba omezit powerplayery, vytvořit strach ze smrti, na druhou stranu uvědomění si, že hru nastavuji pro lidi, kteří jsou různí a kteří budou u mé hry prožívat radosti i bolesti, jako ve skutečném životě, ale hry hrajeme zejména kvůli těm radostem a ne kvůli tomu, abychom u nich přišli o nervy.
I proto jsem navrhoval možnosti využít systému víry pro to, aby právě RP hráči, kteří mohou být na smrti nejvíc biti, měli díky své hře šanci získat u bohů přimhouření oka, protože jim jejich RP hra umožní zalíbit se svému božstvu, na což nějakému kombajnu na NPC nezbývá čas.
AD. Dynamický spawn NPC - tohle je jednoznačně plus, jen pozor, aby se hodně silná NPC dynamicky nespawnovala do lokací, kde se častěji objevují mnohem slabší.... nebo aspoň tak, aby fakt nestála hned za vstupem.
Ty harpyje, které jsou poblíž Ivory, jsou skutečně dle mého názoru nastaveny příliž blízko za vstupem do lokace, už jsem se setkal párkrát s tím, ež si lidé tu lokaci i spletou a než se rozkoukají, tak je už mlátí čtyři harpyje.
_________________
Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 11:54 08. Feb 2008 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
s těma spawnpointama blízko přechodů souhlasim, potvory by neměly stát tak, že viděj na přechod, neni to fér a může se stát, ze loadscreen je vystřidanej deathscreenem jiná příhoda je, když tam ty potvory někdo dotáhne
s čím silně nesouhlasim je přepočítavat zrtátu po smrti na "ztracenej" čas - pokud považuješ hru za ztracenej čas, tak dělej něco jinýho, pokud si hrál jenom pro ten zisk expů a nebavil ses, potom fakt nechápu proč to děláš
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Darien
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 12:05 08. Feb 2008 |
|
Joined: 03:04 03. Feb 2008 Posts: 510 Location: Praha
|
photter wrote: s čím silně nesouhlasim je přepočítavat zrtátu po smrti na "ztracenej" čas - pokud považuješ hru za ztracenej čas, tak dělej něco jinýho, pokud si hrál jenom pro ten zisk expů a nebavil ses, potom fakt nechápu proč to děláš
Já jsem mluvil obecně, ne o sobě. Mluvil jsem o tom, co hráči prožívají, protože se mezi hráči online her pohybuji už asi sedm let. Myslím, že není třeba krajních názorů ani předjímání něčeho, co není pravda. Když už to tedy směruješ přímo na mne, tak ti odpovím: Ne, já to určitě nehraju jen kvůli zisku expů, to bych byl neustále někde něco zabíjel. Nicméně znám jen málo ultrahardcoreerpé hráčů, které netěší, že se jejich postava zlepšuje. Navíc zlepšování postavy nutně musí patřit k roleplayingu. Nebylo by divné, kdyby se druid, který je neustále někde v lese, postupně nezlepšoval třeba v porozumění zvířatům?? Věnuje tomu svůj čas, studuje, učí se... a pak je to prostě ztráta času - ať to vezmeš z jakéhokoliv úhlu. Faktická ztráta. Nemyslím to teď jako ustálené slovní spojení "tohle je ztráta času". Ve chvíli, kdy tě to zejména na vyšších levelech tedy nakopne těžce zpátky a ještě tě to obere o peníze, tak rozhodně převáží tyto negativní pocity nad "radostí z toho, jak jsem si tu postavu do té chvíle užil". Jestli ty se vesele zasměješ, až přijdeš třeba o 10k experience a deset tisíc zlatých, tak jsi frajer na jedné straně a na druhé straně je těžko posoudit, jak hluboce umíš své postavy prožívat. Moje postava druidky má svůj cíl, daný mimo jiné příběhem, který jsem poslal DM. Každá smrt, která ji posune zpět, ji oddaluje od možnosti být natolik schopná a zkušená, aby svůj cíl naplnila. Takže kdo z nás vlastně tu hru víc prožívá jako roleplaying, ptám se?:)))
_________________
Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu
|
|
Top |
|
OneHeart
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 12:48 08. Feb 2008 |
|
Joined: 23:43 08. May 2007 Posts: 313 Location: Praha
|
@Darien: postihy za smrt jsou tu nastaveny hoodně nízký.
_________________ Vaillardo Vran:
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 12:50 08. Feb 2008 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
já neřikám, že mě smrt postavy potěší, kolikrát sem z toho slušně votrávenej ale tvrzení ztráta XP = ztráta času je pro mě nepřijatelný, holt ne dycky se všechno povede, ne ? a hraní na cíl...nic proti, tvoje pivo ale třeba to nemusíš dělat na čas  co budeš dělat, až cíl splníš ? vodfajfkneš a pojedeš další postavu ? (todle už ber jenom jako provokaci) 
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Systém smrti Posted: 13:00 08. Feb 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Zazil jsem treba i dve smrti, kazdou za 14 000xp za vecer pri zhruba 3x pomalejsi rychlosti expeni. Lhal bych, pokud bych rekl, ze me to nenakrkne. Jenze ja jsem tak nejak splachovaci a nez se tim uzirat, radsi si budu chtit spravit chut prijemnou hrou. ,,Ztrata casu" je imho prehnanej pojem. Ja jsem ten cas nedal na to, abych nasbiral xp, ale abych si zahral. Samozrejme ze chci, aby postava rostla. Neznam nikoho, komu by na tom vubec nezalezelo. Ale pribyvajici expy pro me porad nejsou cilem. Jsou prostredkem k tomu, abych si mohl troufnout na vetsi vyzvy.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 25 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |