 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Shaman88
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 17:01 18. Jan 2013 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
J.F.Payne wrote: kucik wrote: Limit tam je, ale šel by zvýšit. Ooo a šlo by to zvýšit i tak, aby si nekromant mohl udělat miniarmádku nemrtvých?  Systém na toto už mám v hlavě, není tam vůbec důvod je mít v partě. Ale práce ted mám strašně moc a nevím kdy a jeslti se k tomu někdy dostanu.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 17:12 18. Jan 2013 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
J.F.Payne wrote: Ooo a šlo by to zvýšit i tak, aby si nekromant mohl udělat miniarmádku nemrtvých?   Klobouk: Limit je na počet henchamnů.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
klobouk
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 17:32 18. Jan 2013 |
|
Joined: 11:21 20. Aug 2011 Posts: 1400
|
Takže vyžadovalo by to zvýšit limit henchmanů, což ničemu nevadí, dát koním a poníkům henchmanské scripty, předělat pár koňských scriptů - kupovací, následovací, ustajovací. Frakce by zůstaly, takže nepřátelé by reagovaly stejně, jako dosud. Výhodou je lepší ovladatelnost, hlavně přechody - ale jen mimo dohled nepřátel. Nevýhodou můžou být henchmanské scripty. Kůň by se mohl chovat jako henchman (znáte z kampaně). Mohl by útočit na nepřátele. Zabránit by tomu mohla koňská frakce, že? Je teď nastavená vhodně?
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 17:36 18. Jan 2013 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Jaký je důvod pro toto? Koně odbíhají nebo co je za problém?
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 17:38 18. Jan 2013 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Jo, koně se ztrácej na přechodech.
Možná by stačilo jenom upravit dialogový scripty, aby tam bylo ,,vzít do party" a ,,vyhodit z party".
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 17:39 18. Jan 2013 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
kucik wrote: Jo, koně se ztrácej na přechodech.
Možná by stačilo jenom upravit dialogový scripty, aby tam bylo ,,vzít do party" a ,,vyhodit z party". Nebo ty skripty rovnou připojit k těm konským featům.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 17:45 18. Jan 2013 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
// create henchman oHenchman=CreateObject(OBJECT_TYPE_CREATURE,sResRef,GetLocation(oPC),FALSE,sTag); AssignCommand(oHenchman,SetAssociateState(NW_ASC_DISTANCE_6_METERS,TRUE)); DelayCommand(1.0,AddHenchman(oPC,oHenchman));
+ funkce SetMaxHenchmen(n+1);
V x2_mod_def_load.nss je pak SetMaxHenchmen(2);
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 18:43 18. Jan 2013 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
To zní HODNĚ DOBŘE! Již žádné hledání koní na stropech!
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 18:55 18. Jan 2013 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
*fňuk* kéž by byly koně i dole *fňuk*
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
karolina
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 19:24 18. Jan 2013 |
|
Joined: 13:01 26. Mar 2012 Posts: 4644 Location: Teplice/Praha
|
-darkvision- wrote: *fňuk* kéž by byly koně i dole *fňuk* Blbost, dole je to samej tunel, na ničem větším než na hadovi bys tma jezdit nemohl, páč by ses nevešel.
_________________ Na vyžádání.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 19:39 18. Jan 2013 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Zkus kuciku... jestli to bude fungovat, já vím že to s tou partou u koní buguje. Nejjednodušší by bylo přidání featu přivolej koně... aktivuješ a kun k tobě přiběhne...
|
|
Top |
|
Amber
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 19:44 18. Jan 2013 |
|
Joined: 18:45 22. Jan 2012 Posts: 5386
|
Shaman88 wrote: Nejjednodušší by bylo přidání featu přivolej koně... aktivuješ a kun k tobě přiběhne... Ale přiběhl by i z jiné lokace..? 
_________________ Lareth Belle - rudovlasá bardka a špionka. Sirya Walda - culíkaté elfítko. Yasstra - stvoření noci. Jeduha Fištrón - nejroztržitější geniální gnómský vynálezce a krotitel oslů.
Bylo tu hezky, vděčím Thalii za spoustu zábavy a skvělé hry, ale je čas jít dál. Nastal čas pověsit grammarbičík na háček. Děkuju a mějte se fajně...
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 19:45 18. Jan 2013 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Amber wrote: Shaman88 wrote: Nejjednodušší by bylo přidání featu přivolej koně... aktivuješ a kun k tobě přiběhne... Ale přiběhl by i z jiné lokace..?  Záleží jak by se to nastavilo...
|
|
Top |
|
Amber
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 19:47 18. Jan 2013 |
|
Joined: 18:45 22. Jan 2012 Posts: 5386
|
Shaman88 wrote: Amber wrote: Shaman88 wrote: Nejjednodušší by bylo přidání featu přivolej koně... aktivuješ a kun k tobě přiběhne... Ale přiběhl by i z jiné lokace..?  Záleží jak by se to nastavilo... Jen ještě poznámka: kdyby to koně prostě "teleportovalo" za postavou, používali by hráči tu funkci jako džina z lahve... Ale dostat koně do party by bylo fajn. 
_________________ Lareth Belle - rudovlasá bardka a špionka. Sirya Walda - culíkaté elfítko. Yasstra - stvoření noci. Jeduha Fištrón - nejroztržitější geniální gnómský vynálezce a krotitel oslů.
Bylo tu hezky, vděčím Thalii za spoustu zábavy a skvělé hry, ale je čas jít dál. Nastal čas pověsit grammarbičík na háček. Děkuju a mějte se fajně...
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 20:20 18. Jan 2013 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
karolina wrote: -darkvision- wrote: *fňuk* kéž by byly koně i dole *fňuk* Blbost, dole je to samej tunel, na ničem větším než na hadovi bys tma jezdit nemohl, páč by ses nevešel. Mě de vo to že vy povrchnani tu furt nad něčím brečíte. Co kdyby se dělali věci které se týkaj celého serveru a ne jen toho vašeho povrchu? Sobci jste! Ted to jsou koně. Nedávno to bylo expení v poušti. Co to bude příště? Hm? Sobci!
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 19 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |