Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 16:00 22. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 75 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 17:01 18. Jan 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
J.F.Payne wrote:
kucik wrote:
Limit tam je, ale šel by zvýšit.


Ooo a šlo by to zvýšit i tak, aby si nekromant mohl udělat miniarmádku nemrtvých? :P

Systém na toto už mám v hlavě, není tam vůbec důvod je mít v partě.
Ale práce ted mám strašně moc a nevím kdy a jeslti se k tomu někdy dostanu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 17:12 18. Jan 2013 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
J.F.Payne wrote:

Ooo a šlo by to zvýšit i tak, aby si nekromant mohl udělat miniarmádku nemrtvých? :P

Image

Klobouk: Limit je na počet henchamnů.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 17:32 18. Jan 2013 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 11:21 20. Aug 2011
Posts: 1400
Takže vyžadovalo by to zvýšit limit henchmanů, což ničemu nevadí, dát koním a poníkům henchmanské scripty, předělat pár koňských scriptů - kupovací, následovací, ustajovací.
Frakce by zůstaly, takže nepřátelé by reagovaly stejně, jako dosud.
Výhodou je lepší ovladatelnost, hlavně přechody - ale jen mimo dohled nepřátel.
Nevýhodou můžou být henchmanské scripty. Kůň by se mohl chovat jako henchman (znáte z kampaně). Mohl by útočit na nepřátele. Zabránit by tomu mohla koňská frakce, že? Je teď nastavená vhodně?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 17:36 18. Jan 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Jaký je důvod pro toto?
Koně odbíhají nebo co je za problém?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 17:38 18. Jan 2013 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Jo, koně se ztrácej na přechodech.

Možná by stačilo jenom upravit dialogový scripty, aby tam bylo ,,vzít do party" a ,,vyhodit z party".

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 17:39 18. Jan 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
kucik wrote:
Jo, koně se ztrácej na přechodech.

Možná by stačilo jenom upravit dialogový scripty, aby tam bylo ,,vzít do party" a ,,vyhodit z party".

Nebo ty skripty rovnou připojit k těm konským featům.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 17:45 18. Jan 2013 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
// create henchman
oHenchman=CreateObject(OBJECT_TYPE_CREATURE,sResRef,GetLocation(oPC),FALSE,sTag);
AssignCommand(oHenchman,SetAssociateState(NW_ASC_DISTANCE_6_METERS,TRUE));
DelayCommand(1.0,AddHenchman(oPC,oHenchman));

+ funkce SetMaxHenchmen(n+1);

V x2_mod_def_load.nss je pak SetMaxHenchmen(2);

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 18:43 18. Jan 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
To zní HODNĚ DOBŘE!
Již žádné hledání koní na stropech!

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 18:55 18. Jan 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
*fňuk* kéž by byly koně i dole *fňuk*

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 19:24 18. Jan 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:01 26. Mar 2012
Posts: 4644
Location: Teplice/Praha
-darkvision- wrote:
*fňuk* kéž by byly koně i dole *fňuk*

Blbost, dole je to samej tunel, na ničem větším než na hadovi bys tma jezdit nemohl, páč by ses nevešel.

_________________
Na vyžádání.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 19:39 18. Jan 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Zkus kuciku... jestli to bude fungovat, já vím že to s tou partou u koní buguje.
Nejjednodušší by bylo přidání featu přivolej koně... aktivuješ a kun k tobě přiběhne...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 19:44 18. Jan 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 18:45 22. Jan 2012
Posts: 5386
Shaman88 wrote:
Nejjednodušší by bylo přidání featu přivolej koně... aktivuješ a kun k tobě přiběhne...

Ale přiběhl by i z jiné lokace..? :wink:

_________________
Lareth Belle - rudovlasá bardka a špionka. Sirya Walda - culíkaté elfítko. Yasstra - stvoření noci. Jeduha Fištrón - nejroztržitější geniální gnómský vynálezce a krotitel oslů.

Bylo tu hezky, vděčím Thalii za spoustu zábavy a skvělé hry, ale je čas jít dál. Nastal čas pověsit grammarbičík na háček. Děkuju a mějte se fajně...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 19:45 18. Jan 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Amber wrote:
Shaman88 wrote:
Nejjednodušší by bylo přidání featu přivolej koně... aktivuješ a kun k tobě přiběhne...

Ale přiběhl by i z jiné lokace..? :wink:

Záleží jak by se to nastavilo...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 19:47 18. Jan 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 18:45 22. Jan 2012
Posts: 5386
Shaman88 wrote:
Amber wrote:
Shaman88 wrote:
Nejjednodušší by bylo přidání featu přivolej koně... aktivuješ a kun k tobě přiběhne...
Ale přiběhl by i z jiné lokace..? :wink:
Záleží jak by se to nastavilo...

Jen ještě poznámka: kdyby to koně prostě "teleportovalo" za postavou, používali by hráči tu funkci jako džina z lahve...

Ale dostat koně do party by bylo fajn. :)

_________________
Lareth Belle - rudovlasá bardka a špionka. Sirya Walda - culíkaté elfítko. Yasstra - stvoření noci. Jeduha Fištrón - nejroztržitější geniální gnómský vynálezce a krotitel oslů.

Bylo tu hezky, vděčím Thalii za spoustu zábavy a skvělé hry, ale je čas jít dál. Nastal čas pověsit grammarbičík na háček. Děkuju a mějte se fajně...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 20:20 18. Jan 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
karolina wrote:
-darkvision- wrote:
*fňuk* kéž by byly koně i dole *fňuk*

Blbost, dole je to samej tunel, na ničem větším než na hadovi bys tma jezdit nemohl, páč by ses nevešel.


Mě de vo to že vy povrchnani tu furt nad něčím brečíte. Co kdyby se dělali věci které se týkaj celého serveru a ne jen toho vašeho povrchu? Sobci jste! :twisted:

Ted to jsou koně.
Nedávno to bylo expení v poušti.

Co to bude příště? Hm? Sobci!

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 75 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits