 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Barbar321
|
Post subject: černokněžník Posted: 18:38 05. Sep 2013 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
- úskočnost kouzlí pravdivé vidění (jen to napíše, ale sešle se obratnost) - píše to i u jiných invokací
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: černokněžník Posted: 19:18 05. Sep 2013 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Všechnny schopnosti vypisují že se kouzlí pravdivé vidění....
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: černokněžník Posted: 19:36 05. Sep 2013 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
...a proto nemažeme záznamy o známých chybách, abychom zamezili duplicitním reportům 
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: černokněžník Posted: 19:42 05. Sep 2013 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Spíš jsem zapoměl vypnout ten test server.
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: černokněžník Posted: 15:30 07. Sep 2013 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
Mlžný úkryt - popis skillu stále obsahuje informaci, že schopnost funguje 1 kolo/ level a že je pasivní.
Nadpozemský šepot - bonus do čarozpytu je +10, nikoli jen +6, jak má být podle popisu.
Ohavná rána - nestojí akci, nic se nesesílá. Možné použít i vícekrát v kole a klidně na sebe. Záměr?
Ohnivá opona - nelze seslat na zem, musí se cílit na potvoru/item. Zranění je pouze ohnivé. Zdi vydrží až do meditace, nevypadá to, že by byly jakkoli časově limitovány.
Oslepující esence Při charisma 20/+5 a kruhu 4 má TO 16, bez jakýhkoli dalších featů (1 dobdorduh/ 27černokněžník). Mělo by být 10 + 5 + 4 = 19.
Pekelná esence - nezpůsobuje zranění. Vůbec.
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: černokněžník Posted: 16:00 07. Sep 2013 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
Sžíravé rozptýlení - nemá viditelný efekt, ani se nic nevypisuje do logu. Zato spolehlivě ruší efekt z invokace Mlžný úkryt.
Zatracení - nestackuje se.
Tajemná síť - nelze cílit na zem, musí být na potvoru.
Temná esence - save je prováděn na vůli, nikoli na výdrž, jak by mělo být podle specifikace. Dále sice dává negativní energii, ale ta v testovacím modulu nemrtvé zraňuje (jak vyvolaného kostřivce, tak standardní monstra).
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: černokněžník Posted: 16:04 07. Sep 2013 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
Tajemný výbuch - nevypadá, že by si házel na SR.
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: černokněžník Posted: 01:32 08. Sep 2013 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
kokosak wrote: Mlžný úkryt - popis skillu stále obsahuje informaci, že schopnost funguje 1 kolo/ level a že je pasivní.
Nadpozemský šepot - bonus do čarozpytu je +10, nikoli jen +6, jak má být podle popisu.
Ohavná rána - nestojí akci, nic se nesesílá. Možné použít i vícekrát v kole a klidně na sebe. Záměr?
Ohnivá opona - nelze seslat na zem, musí se cílit na potvoru/item. Zranění je pouze ohnivé. Zdi vydrží až do meditace, nevypadá to, že by byly jakkoli časově limitovány.
Oslepující esence Při charisma 20/+5 a kruhu 4 má TO 16, bez jakýhkoli dalších featů (1 dobdorduh/ 27černokněžník). Mělo by být 10 + 5 + 4 = 19.
Pekelná esence - nezpůsobuje zranění. Vůbec. Mlžný úkryt - popisky budu opravovat později. Zatím má hlavní slovo forum Nadpozemský šepot - jsem si jistý že je to +6, zkontrolování ve skriptu. Ohavná rána - opraveno, seslání je automatické na sebe. Pak máš zbraň jakoby nabitou, nejde to nijak vidět. A kdyz se dáš DMG tak se automaticky přičte i ten magický. Ohnivá opona - Opraveno. Oslepující esence - Opraveno Pekelná esence - Odstraněno. Nahradit Effect Swarm na černokněžníka.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: černokněžník Posted: 01:49 08. Sep 2013 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
kokosak wrote: Sžíravé rozptýlení - nemá viditelný efekt, ani se nic nevypisuje do logu. Zato spolehlivě ruší efekt z invokace Mlžný úkryt.
Zatracení - nestackuje se.
Tajemná síť - nelze cílit na zem, musí být na potvoru.
Temná esence - save je prováděn na vůli, nikoli na výdrž, jak by mělo být podle specifikace. Dále sice dává negativní energii, ale ta v testovacím modulu nemrtvé zraňuje (jak vyvolaného kostřivce, tak standardní monstra). Sžíravé rozptýlení - nenašel jsem chybu. Zatracení - mělo by. Tajemná síť - opraveno Temná esence - Opraveno
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: černokněžník Posted: 01:58 08. Sep 2013 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
kokosak wrote: Tajemný výbuch - nevypadá, že by si házel na SR. Hod tam je.
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: černokněžník Posted: 16:23 08. Sep 2013 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
Shaman88 wrote: Nadpozemský šepot - jsem si jistý že je to +6, zkontrolování ve skriptu. ...zapomněl jsem na bonus za pixinu, vše ok. Ohavná rána Stále je možné aktivovat neomezeněkrát za kolo, tedy je možné jí mít pro každý útok zvlášť i bez Dozvuku bolesti. Funguje na vrhací zbraně, nefunguje na střelné zbraně. Zatracení - mělo by, ale nestackuje se. Zafunguje pouze jednou. Nemrtví imunní proti snížení vlastností, ale i proti snížení útoku. Mrazivá esence - místo automatického nastavení na sebe je nastavení na mířený cíl. O jedno nižší TO, než by mělo být. Tajemná zhouba - cílení ne na plochu, ale na potvoru. Poškozuje i sesilatele. Zbytek odpovídá.
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: černokněžník Posted: 18:41 08. Sep 2013 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
kokosak wrote: Shaman88 wrote: Nadpozemský šepot - jsem si jistý že je to +6, zkontrolování ve skriptu. ...zapomněl jsem na bonus za pixinu, vše ok. Ohavná rána Stále je možné aktivovat neomezeněkrát za kolo, tedy je možné jí mít pro každý útok zvlášť i bez Dozvuku bolesti. Funguje na vrhací zbraně, nefunguje na střelné zbraně. Zatracení - mělo by, ale nestackuje se. Zafunguje pouze jednou. Nemrtví imunní proti snížení vlastností, ale i proti snížení útoku. Mrazivá esence - místo automatického nastavení na sebe je nastavení na mířený cíl. O jedno nižší TO, než by mělo být. Tajemná zhouba - cílení ne na plochu, ale na potvoru. Poškozuje i sesilatele. Zbytek odpovídá. Ohavná rána - přidána animace. Zatracení - Předělal jsem to na jine aplikovani efektu, nutno vyzkoušet. Mrazivá esence - Opraveno. Tajemná zhouba - Opraveno. Toho černokněžníka dělal někdo hodně opilý asi protože ty skripty vůbec nedávali smysl. Tak jsem to trošku pozměnil. Snad to bude lepší.
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: černokněžník Posted: 19:14 23. Nov 2013 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
Temnota - stále buguje. Postava je pro ostatní neviditelná i po vypršení temnoty, postavy temnotou zasažené jí mají pořád. Oba efekty rušeny až meditací.
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: černokněžník Posted: 05:43 24. Nov 2013 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
Nedostal žádnou odbornost na zbraně, nevezme do ruky ani kudlišku.
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: černokněžník Posted: 14:54 25. Nov 2013 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
Na třetím levelu dostal Ďábelské zacelení (Fiendish Resilience) 1. Sice nefunguje, ale je tam. Možná se level přehodil s jiným...?
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |