Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 19:26 22. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 29 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: černokněžník
PostPosted: 18:38 05. Sep 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
- úskočnost kouzlí pravdivé vidění (jen to napíše, ale sešle se obratnost)
- píše to i u jiných invokací

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: černokněžník
PostPosted: 19:18 05. Sep 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Všechnny schopnosti vypisují že se kouzlí pravdivé vidění....


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: černokněžník
PostPosted: 19:36 05. Sep 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
...a proto nemažeme záznamy o známých chybách, abychom zamezili duplicitním reportům ;)

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: černokněžník
PostPosted: 19:42 05. Sep 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Spíš jsem zapoměl vypnout ten test server.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: černokněžník
PostPosted: 15:30 07. Sep 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Mlžný úkryt - popis skillu stále obsahuje informaci, že schopnost funguje 1 kolo/ level a že je pasivní.

Nadpozemský šepot - bonus do čarozpytu je +10, nikoli jen +6, jak má být podle popisu.

Ohavná rána - nestojí akci, nic se nesesílá. Možné použít i vícekrát v kole a klidně na sebe. Záměr?

Ohnivá opona - nelze seslat na zem, musí se cílit na potvoru/item. Zranění je pouze ohnivé. Zdi vydrží až do meditace, nevypadá to, že by byly jakkoli časově limitovány.

Oslepující esence Při charisma 20/+5 a kruhu 4 má TO 16, bez jakýhkoli dalších featů (1 dobdorduh/ 27černokněžník). Mělo by být 10 + 5 + 4 = 19.

Pekelná esence - nezpůsobuje zranění. Vůbec.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: černokněžník
PostPosted: 16:00 07. Sep 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Sžíravé rozptýlení - nemá viditelný efekt, ani se nic nevypisuje do logu. Zato spolehlivě ruší efekt z invokace Mlžný úkryt.

Zatracení - nestackuje se.

Tajemná síť - nelze cílit na zem, musí být na potvoru.

Temná esence - save je prováděn na vůli, nikoli na výdrž, jak by mělo být podle specifikace. Dále sice dává negativní energii, ale ta v testovacím modulu nemrtvé zraňuje (jak vyvolaného kostřivce, tak standardní monstra).

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: černokněžník
PostPosted: 16:04 07. Sep 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Tajemný výbuch - nevypadá, že by si házel na SR.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: černokněžník
PostPosted: 01:32 08. Sep 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
kokosak wrote:
Mlžný úkryt - popis skillu stále obsahuje informaci, že schopnost funguje 1 kolo/ level a že je pasivní.

Nadpozemský šepot - bonus do čarozpytu je +10, nikoli jen +6, jak má být podle popisu.

Ohavná rána - nestojí akci, nic se nesesílá. Možné použít i vícekrát v kole a klidně na sebe. Záměr?

Ohnivá opona - nelze seslat na zem, musí se cílit na potvoru/item. Zranění je pouze ohnivé. Zdi vydrží až do meditace, nevypadá to, že by byly jakkoli časově limitovány.

Oslepující esence Při charisma 20/+5 a kruhu 4 má TO 16, bez jakýhkoli dalších featů (1 dobdorduh/ 27černokněžník). Mělo by být 10 + 5 + 4 = 19.

Pekelná esence - nezpůsobuje zranění. Vůbec.

Mlžný úkryt - popisky budu opravovat později. Zatím má hlavní slovo forum
Nadpozemský šepot - jsem si jistý že je to +6, zkontrolování ve skriptu.
Ohavná rána - opraveno, seslání je automatické na sebe. Pak máš zbraň jakoby nabitou, nejde to nijak vidět. A kdyz se dáš DMG tak se automaticky přičte i ten magický.
Ohnivá opona - Opraveno.
Oslepující esence - Opraveno
Pekelná esence - Odstraněno. Nahradit Effect Swarm na černokněžníka.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: černokněžník
PostPosted: 01:49 08. Sep 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
kokosak wrote:
Sžíravé rozptýlení - nemá viditelný efekt, ani se nic nevypisuje do logu. Zato spolehlivě ruší efekt z invokace Mlžný úkryt.

Zatracení - nestackuje se.

Tajemná síť - nelze cílit na zem, musí být na potvoru.

Temná esence - save je prováděn na vůli, nikoli na výdrž, jak by mělo být podle specifikace. Dále sice dává negativní energii, ale ta v testovacím modulu nemrtvé zraňuje (jak vyvolaného kostřivce, tak standardní monstra).

Sžíravé rozptýlení - nenašel jsem chybu.
Zatracení - mělo by.
Tajemná síť - opraveno
Temná esence - Opraveno


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: černokněžník
PostPosted: 01:58 08. Sep 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
kokosak wrote:
Tajemný výbuch - nevypadá, že by si házel na SR.

Hod tam je.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: černokněžník
PostPosted: 16:23 08. Sep 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Shaman88 wrote:
Nadpozemský šepot - jsem si jistý že je to +6, zkontrolování ve skriptu.


...zapomněl jsem na bonus za pixinu, vše ok.

Ohavná rána Stále je možné aktivovat neomezeněkrát za kolo, tedy je možné jí mít pro každý útok zvlášť i bez Dozvuku bolesti. Funguje na vrhací zbraně, nefunguje na střelné zbraně.

Zatracení - mělo by, ale nestackuje se. Zafunguje pouze jednou. Nemrtví imunní proti snížení vlastností, ale i proti snížení útoku.

Mrazivá esence - místo automatického nastavení na sebe je nastavení na mířený cíl. O jedno nižší TO, než by mělo být.

Tajemná zhouba - cílení ne na plochu, ale na potvoru. Poškozuje i sesilatele.

Zbytek odpovídá.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: černokněžník
PostPosted: 18:41 08. Sep 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
kokosak wrote:
Shaman88 wrote:
Nadpozemský šepot - jsem si jistý že je to +6, zkontrolování ve skriptu.


...zapomněl jsem na bonus za pixinu, vše ok.

Ohavná rána Stále je možné aktivovat neomezeněkrát za kolo, tedy je možné jí mít pro každý útok zvlášť i bez Dozvuku bolesti. Funguje na vrhací zbraně, nefunguje na střelné zbraně.

Zatracení - mělo by, ale nestackuje se. Zafunguje pouze jednou. Nemrtví imunní proti snížení vlastností, ale i proti snížení útoku.

Mrazivá esence - místo automatického nastavení na sebe je nastavení na mířený cíl. O jedno nižší TO, než by mělo být.

Tajemná zhouba - cílení ne na plochu, ale na potvoru. Poškozuje i sesilatele.

Zbytek odpovídá.

Ohavná rána - přidána animace.
Zatracení - Předělal jsem to na jine aplikovani efektu, nutno vyzkoušet.
Mrazivá esence - Opraveno.
Tajemná zhouba - Opraveno.

Toho černokněžníka dělal někdo hodně opilý asi protože ty skripty vůbec nedávali smysl. Tak jsem to trošku pozměnil. Snad to bude lepší.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: černokněžník
PostPosted: 19:14 23. Nov 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Temnota - stále buguje. Postava je pro ostatní neviditelná i po vypršení temnoty, postavy temnotou zasažené jí mají pořád. Oba efekty rušeny až meditací.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: černokněžník
PostPosted: 05:43 24. Nov 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Nedostal žádnou odbornost na zbraně, nevezme do ruky ani kudlišku.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: černokněžník
PostPosted: 14:54 25. Nov 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Na třetím levelu dostal Ďábelské zacelení (Fiendish Resilience) 1. Sice nefunguje, ale je tam. Možná se level přehodil s jiným...?

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 29 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits