 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Myrpa
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 12:18 12. Feb 2014 |
|
 |
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Já bych od teď zakládal samostatné thready. Přijde mi to přehlednější. Stejně jsem vás chtěl poprosit, abyste mi vypsali seznam toho, co nefunguje, protože to z těch sedmi listů neumím 100% vyčíst.
Černokněžníkovo darkness feat - Nastavil jsem hostile action = 0. (Příští hak)
Tajemný řetěz - Upravil jsem počet odrazů podle popisu. - Dmg jsem nechal. Protože podle mě tam Shaman ten vzorec nevymýšlel jen tak. S každým dalším odrazem dmg řetězu slábne. (Příští update)
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 12:21 12. Feb 2014 |
|
 |
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
mandos wrote: Eldritch spear neruší invis od čaroděje. Tohle je chyba? (Sorry za prípadné stupidní dotazy, mějte trpělivost  ). Nevedli jste tu někde diskuzi o tom, jestli invokace mají, nebo nemají vyhazovat z invisu?
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 12:27 12. Feb 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Jo damage se snižuje. Jinak by to bylo silnější než kužel.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 12:30 12. Feb 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Spear by jako jedinný vyhazovat z neviditelnosti neměl. Je to jeho featura oproti obyčejnému výbuchu. (+ výhoda dosahu, ale to využijí hráči jen s kamera hackem, který bychom možná mohlo nasadit k dispozici)
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 12:31 12. Feb 2014 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
Shaman88 wrote: Jo damage se snižuje. Jinak by to bylo silnější než kužel. Pak by to bylo celkem dobrý napsat do popisu invokace jak ve hře, tak na webu. Třeba by si to někteří pak nevzali. Třeba já 
_________________ PUF!
Last edited by kokosak on 12:35 12. Feb 2014, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 12:34 12. Feb 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
kokosak wrote: Shaman88 wrote: Jo damage se snižuje. Jinak by to bylo silnější než kužel. Pak by to bylo celkem dobrý napsat do popisu invokace jak ve hře tak na webu. Třeba by si to někteří pak nevzali. Třeba já  Mohl bys napsat jak se snižuje, tam jsem měl asi největší problém s návrhem vzorce pro postupné snižování a možná jsem to navrhl špatně.
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 12:42 12. Feb 2014 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
Mám pocit, že se to pro každý cíl hází solově. Už se mi totiž stalo, že jeden sekundární cíl měl dmg 12 a druhý v řadě za ním 22.
posledních pár sem měl 21/7/3 29/7/4 31/7 19/9 28/8 a jako perlička miss/8. Takže paprsek hopsá dál,i když odraz mine.
Spíš bych to udělal jednoduše - každý přeskok 1/2 předchozího.
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 12:51 12. Feb 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
kokosak wrote: Mám pocit, že se to pro každý cíl hází solově. Už se mi totiž stalo, že jeden sekundární cíl měl dmg 12 a druhý v řadě za ním 22.
posledních pár sem měl 21/7/3 29/7/4 31/7 19/9 28/8 a jako perlička miss/8. Takže paprsek hopsá dál,i když odraz mine.
Spíš bych to udělal jednoduše - každý přeskok 1/2 předchozího. Tak to je fakt špatně no, když jsme to navrhoval tak to mělo fungovat tak aby u posledního to bylo maximálně na úrovni poloviny prvního. Jo a ten miss není špatně.
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 13:09 12. Feb 2014 |
|
 |
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Tak udělám: první plnej dmg, poslední půl dmg a ti mezitím rovnoměrně odstupňovaně podle počtu odrazů.
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 13:32 12. Feb 2014 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6104
|
...nebo tam mužeš nechat plnej dmg všude a bude to ještě jednodušší? *nevinný pohled*
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
Caehan
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 13:37 12. Feb 2014 |
|
Joined: 18:51 02. Apr 2010 Posts: 2956
|
No jasně! Bez savu plošný kouzlo dvakrát za kolo neomezeněkrát za den s plným damage, co navíc netrefí spolubojovníky a vždycky zahrne do působení soupeře, já jsem pro!
_________________ Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.
Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy
Incoherent fire dissipates all contingency. ZANEPRÁZDNĚN
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 13:41 12. Feb 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Myrpa wrote: Tak udělám: první plnej dmg, poslední půl dmg a ti mezitím rovnoměrně odstupňovaně podle počtu odrazů. Jenže ty to musíš udělat na jeden průchod, tzn. na začátku neznáš počet přeskoků. Něco ve smyslu (1/2 + (1/(c+1)) * Damage, kde c je číslo skoku od 1čky.
|
|
Top |
|
Caehan
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 13:44 12. Feb 2014 |
|
Joined: 18:51 02. Apr 2010 Posts: 2956
|
Shaman88 wrote: Myrpa wrote: Tak udělám: první plnej dmg, poslední půl dmg a ti mezitím rovnoměrně odstupňovaně podle počtu odrazů. Jenže ty to musíš udělat na jeden průchod, tzn. na začátku neznáš počet přeskoků. Něco ve smyslu (1/2 + (1/(c+1)) * Damage, kde c je číslo skoku od 1čky. No, jestli to chcete dělat takhle - podle mě je polovina dost, ale s rovnoměrně se snižujícím zraněním na polovinu je průměrné zranění 3/4 toho prvního, tak ho prostě na ty 3/4 snižte u všech a máte ten samý efekt.
_________________ Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.
Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy
Incoherent fire dissipates all contingency. ZANEPRÁZDNĚN
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 13:46 12. Feb 2014 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
kokosak wrote: ...nebo tam mužeš nechat plnej dmg všude a bude to ještě jednodušší? *nevinný pohled* Haha... 
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Černokněžník Posted: 13:50 12. Feb 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Caehan wrote: Shaman88 wrote: Myrpa wrote: Tak udělám: první plnej dmg, poslední půl dmg a ti mezitím rovnoměrně odstupňovaně podle počtu odrazů. Jenže ty to musíš udělat na jeden průchod, tzn. na začátku neznáš počet přeskoků. Něco ve smyslu (1/2 + (1/(c+1)) * Damage, kde c je číslo skoku od 1čky. No, jestli to chcete dělat takhle - podle mě je polovina dost, ale s rovnoměrně se snižujícím zraněním na polovinu je průměrné zranění 3/4 toho prvního, tak ho prostě na ty 3/4 snižte u všech a máte ten samý efekt. Neni, tam je právě rozdíl proti kuželu, záleží na pozici prvního cíle a pozici sesílatele aby zasáhl dobře, navíc se tam používají hody na trefení.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |