Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 20:39 17. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 250 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Next
Author Message
 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 12:18 12. Feb 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Já bych od teď zakládal samostatné thready. Přijde mi to přehlednější. Stejně jsem vás chtěl poprosit, abyste mi vypsali seznam toho, co nefunguje, protože to z těch sedmi listů neumím 100% vyčíst.

Černokněžníkovo darkness feat
- Nastavil jsem hostile action = 0.
(Příští hak)

Tajemný řetěz
- Upravil jsem počet odrazů podle popisu.
- Dmg jsem nechal. Protože podle mě tam Shaman ten vzorec nevymýšlel jen tak. S každým dalším odrazem dmg řetězu slábne.
(Příští update)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 12:21 12. Feb 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
mandos wrote:
Eldritch spear neruší invis od čaroděje.

Tohle je chyba? (Sorry za prípadné stupidní dotazy, mějte trpělivost :) ).

Nevedli jste tu někde diskuzi o tom, jestli invokace mají, nebo nemají vyhazovat z invisu?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 12:27 12. Feb 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Jo damage se snižuje. Jinak by to bylo silnější než kužel.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 12:30 12. Feb 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Spear by jako jedinný vyhazovat z neviditelnosti neměl.
Je to jeho featura oproti obyčejnému výbuchu. (+ výhoda dosahu, ale to využijí hráči jen s kamera hackem, který bychom možná mohlo nasadit k dispozici)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 12:31 12. Feb 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Shaman88 wrote:
Jo damage se snižuje. Jinak by to bylo silnější než kužel.


Pak by to bylo celkem dobrý napsat do popisu invokace jak ve hře, tak na webu. Třeba by si to někteří pak nevzali. Třeba já :P

_________________
PUF!


Last edited by kokosak on 12:35 12. Feb 2014, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 12:34 12. Feb 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
kokosak wrote:
Shaman88 wrote:
Jo damage se snižuje. Jinak by to bylo silnější než kužel.


Pak by to bylo celkem dobrý napsat do popisu invokace jak ve hře tak na webu. Třeba by si to někteří pak nevzali. Třeba já :P

Mohl bys napsat jak se snižuje, tam jsem měl asi největší problém s návrhem vzorce pro postupné snižování a možná jsem to navrhl špatně.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 12:42 12. Feb 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Mám pocit, že se to pro každý cíl hází solově. Už se mi totiž stalo, že jeden sekundární cíl měl dmg 12 a druhý v řadě za ním 22.

posledních pár sem měl
21/7/3
29/7/4
31/7
19/9
28/8
a jako perlička miss/8. Takže paprsek hopsá dál,i když odraz mine.

Spíš bych to udělal jednoduše - každý přeskok 1/2 předchozího.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 12:51 12. Feb 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
kokosak wrote:
Mám pocit, že se to pro každý cíl hází solově. Už se mi totiž stalo, že jeden sekundární cíl měl dmg 12 a druhý v řadě za ním 22.

posledních pár sem měl
21/7/3
29/7/4
31/7
19/9
28/8
a jako perlička miss/8. Takže paprsek hopsá dál,i když odraz mine.

Spíš bych to udělal jednoduše - každý přeskok 1/2 předchozího.

Tak to je fakt špatně no, když jsme to navrhoval tak to mělo fungovat tak aby u posledního to bylo maximálně na úrovni poloviny prvního.
Jo a ten miss není špatně.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 13:09 12. Feb 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Tak udělám: první plnej dmg, poslední půl dmg a ti mezitím rovnoměrně odstupňovaně podle počtu odrazů.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 13:32 12. Feb 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
...nebo tam mužeš nechat plnej dmg všude a bude to ještě jednodušší? *nevinný pohled*

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 13:37 12. Feb 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
No jasně! Bez savu plošný kouzlo dvakrát za kolo neomezeněkrát za den s plným damage, co navíc netrefí spolubojovníky a vždycky zahrne do působení soupeře, já jsem pro!

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 13:41 12. Feb 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Myrpa wrote:
Tak udělám: první plnej dmg, poslední půl dmg a ti mezitím rovnoměrně odstupňovaně podle počtu odrazů.

Jenže ty to musíš udělat na jeden průchod, tzn. na začátku neznáš počet přeskoků.
Něco ve smyslu
(1/2 + (1/(c+1)) * Damage, kde c je číslo skoku od 1čky.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 13:44 12. Feb 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
Shaman88 wrote:
Myrpa wrote:
Tak udělám: první plnej dmg, poslední půl dmg a ti mezitím rovnoměrně odstupňovaně podle počtu odrazů.

Jenže ty to musíš udělat na jeden průchod, tzn. na začátku neznáš počet přeskoků.
Něco ve smyslu
(1/2 + (1/(c+1)) * Damage, kde c je číslo skoku od 1čky.

No, jestli to chcete dělat takhle - podle mě je polovina dost, ale s rovnoměrně se snižujícím zraněním na polovinu je průměrné zranění 3/4 toho prvního, tak ho prostě na ty 3/4 snižte u všech a máte ten samý efekt.

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 13:46 12. Feb 2014 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
kokosak wrote:
...nebo tam mužeš nechat plnej dmg všude a bude to ještě jednodušší? *nevinný pohled*


Haha... :wall:

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 13:50 12. Feb 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Caehan wrote:
Shaman88 wrote:
Myrpa wrote:
Tak udělám: první plnej dmg, poslední půl dmg a ti mezitím rovnoměrně odstupňovaně podle počtu odrazů.

Jenže ty to musíš udělat na jeden průchod, tzn. na začátku neznáš počet přeskoků.
Něco ve smyslu
(1/2 + (1/(c+1)) * Damage, kde c je číslo skoku od 1čky.

No, jestli to chcete dělat takhle - podle mě je polovina dost, ale s rovnoměrně se snižujícím zraněním na polovinu je průměrné zranění 3/4 toho prvního, tak ho prostě na ty 3/4 snižte u všech a máte ten samý efekt.

Neni, tam je právě rozdíl proti kuželu, záleží na pozici prvního cíle a pozici sesílatele aby zasáhl dobře, navíc se tam používají hody na trefení.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 250 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits