Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 11:32 21. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 16:35 08. Apr 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Kouzlo Barkskin má slabší efekt, než by mělo mít. V mechanice není zmíněna úprava.

http://nwn.wikia.com/wiki/Barkskin

Dle standart NWN má dávat pro lvl 1-6 +3 AC, ale dává jen +2AC (ozkoušeno na komplet svlečené postavě, ačkoliv přirozené AC jiné už není a nemělo by se to tedy jak přebíjet).

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 17:41 08. Apr 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
To bylo upraveno v rámci druidských kouzel, ale jelikož druid zatím, není, tak to není v informacích.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 18:40 08. Apr 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
A jak je to upravené tedy?

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 18:54 08. Apr 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
lvl -> AC
<=6: 2
<=12: 3
<=18: 4
>18: 5
<[:]}


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 12:18 10. Apr 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Myrpa wrote:
lvl -> AC
<=6: 2
<=12: 3
<=18: 4
>18: 5
<[:]}


Tohle nějak nechápu .. na 18lvl bude dávat +5ac? (Edit Myrpa: Na 19.)
A proč pavoučí kůže dává +5ac až na 25lvl?

Mimoto že tahle rostlinna kura je na 2kruhu jeste. Pavoučí kuze az na 3.

Božská síla vesmes to samé. Je na dvou doménách. Válka a Síla. Podtemno může využít jen Síly. Čímž přichází o bitevní vřavu. A i ta doména síly je dost specifická. Pro hraní otroka nebo duergara dobrá.

edit

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Last edited by -darkvision- on 12:31 10. Apr 2014, edited 2 times in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 12:27 10. Apr 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Já zase pro povrch postrádám:
1) rasu s imkou na jed,
2) creep support v lokacích, jako to má podtemno,
3) opravené Velmistrovské toulce
(a pár dalších věcí)

...takže si z toho si nic nedělej... :ewink: :D Frakční svět holt není fér!

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 16:20 10. Apr 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
K těm tvým frakčním nevýhodám:
1) Rasa s imkou na jed je supr, ale jde dohnat výdrží, proti jedům se dají sehnat itemy a když už tak se dá vypít lektvar co tě odjeduje. Ale pokud myslíš že hrát s ECL je fajn... Každá frakce má svoje subrasy, které jsou něčím zajímavé.
EDIT: mimojiné až taková pecka to asi není, vzhledem k počtu bronzových duergarů hrajících na shardu...
2) Nechápu, rozveď nějak konkrétně.
3) My v podtemnu máme snad nějaký speciální obchod s jinou municí než vy? Co vím tak munice se u nás kupuje pouze v Kelu, tak tipuji že tam máte přístup taky ne? Alespoň tam občas někoho z povrchu potkáváme, tak si myslím že vám lodě do pouště fungují.

To kouzlo mi přijde jako BUG, původní záměr byl dát klerikovi jiných bohů ekvivalent kůry (Helgaron, Xi´an a Zeir ho nemají v doméně), nejspíše to koukám nevyšlo, bylo by tedy fajn to srovnat.

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 16:35 10. Apr 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Nene bahnacku. Xi'An to kouzlo má. U ni je to v domene "pavouci".. nicméne na povrchu to rovnou mají dva bohove.
V podtemnu si nějak nedovedu moc představit že přijde otrok a řekne já uctívám XiAn. Jsem její kněží.
Takže je to nepřímo vázaný na rasu drowa.
A dále to je videt samo. Na 15lvl klerika, to kouzlo přidává +3ac.. už se těším až na svém 30.tém lvl dokážu zakouzlit +5ac. To bude žůžolabůžo.

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 16:57 10. Apr 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
Jenže kouzlo z domeny "pavouci" (Pavoučí kůže) prostě tedy funguje jinak než kůra z domény "příroda".
Ekvivalent by měl být totožný. Dosáhnout levlu 19 abys zakouzlil Natural AC +5 není sice žádnej med, ale rozhodě to jde lépe a rychleji než dosáhnout levlu 25+ (hm, kolik že jich je teď na shardu? NULA?)
To, že navíc mají obě kouzla jiný kruh je k další diskuzi.

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 17:10 10. Apr 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Bahnak wrote:
Jenže kouzlo z domeny "pavouci" (Pavoučí kůže) prostě tedy funguje jinak než kůra z domény "příroda".
Ekvivalent by měl být totožný. Dosáhnout levlu 19 abys zakouzlil Natural AC +5 není sice žádnej med, ale rozhodě to jde lépe a rychleji než dosáhnout levlu 25+ (hm, kolik že jich je teď na shardu? NULA?)
To, že navíc mají obě kouzla jiný kruh je k další diskuzi.
Já se k tý rovnosti zeptám jinak. Kolik je na povrchu a kolik v podtemnu lvlů 22,23,24?

Mimochodem nerozumím tomu, proč tu na jednu a tu samou věc mají být dvě různá kouzla (předpokládám, že se nesčítají :D )? To kůra nestačí?

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 17:23 10. Apr 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
KaTo wrote:
Kolik je na povrchu a kolik v podtemnu lvlů 22,23,24?

Možnosti co vím jsou všude stejný, je to člověk od člověka, frakce v tom nemá příliš vliv.
No, nad 21 už pár postav je, netuším kolik jich je na povrchu a kolik v podtemnu, přístup k daným expícím dungům je pro všechny stejný, tedy většina jich je přístupná dobře pro všechny, něco málo z obou stran je zabetonováno a v tuto chvíli co vím se maká na dungeonech nových a na lepší přístupnosti obou frakcí do všech koutů světa.
Equip je pro obě frakce také totožný, pokud komukoliv v equipu něco vyloženě chybí a bije to do očí, můžete to všichni vytvořit a poslat.

Expení není otázka lokace a její vzdálenosti od města. Je to otázka sehranosti družiny a ochoty lognout v domluvený čas a využívat vše co buildy nabízí. Takže doporučuji přestat uvažovat jednoduše přímočaře a spíše si na prstech spočítej, kolik je nahoře schopných družin, které hrají tak, aby dohromady skládali ideální komba na prorážení těžkých dungeonů.

Nechápu proč tady vedeme debatu o problematice dungeonů, xpů a levlů, když se tu řeší chyba v kouzlech.

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 17:31 10. Apr 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
KaTo wrote:
Mimochodem nerozumím tomu, proč tu na jednu a tu samou věc mají být dvě různá kouzla (předpokládám, že se nesčítají :D )? To kůra nestačí?

Jsem téhož názoru.

Akorát asi rozumím záměru, aby kouzlo lépe odpovídalo jakýmsi vzhledovým a logickým podmínkám.
On drow se tak nějak obecně k přírodě a nějaké "kůře stromů" asi nemá, nejspíše má jen matné povědomí o tom, co to kůra stromů vlastně je...
Ale jsem pro, aby to kouzlo bylo mechanicky zcela ekvivalentní. Akorát to dělá nevyváženost v mechanice.

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 17:54 10. Apr 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
No koukám na pavoučí kůži a dává natural AC casterlevel/5 + 1, max 5. Progress je trochu jiný, ale je to nuance.

<5: 1
>=5: 2
>=10: 3
>=15: 4
>=20: 5


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 18:06 10. Apr 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Na 15ctym lvl klerika přidává +3 AC. Praxe.

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže)
PostPosted: 14:34 11. Apr 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
-darkvision- wrote:
Na 15ctym lvl klerika přidává +3 AC. Praxe.

Ta pavoučí kůže mi přidá na 15lvlu +4 AC. Doublecheck that, pls.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits