 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Nalkanar
|
Post subject: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 16:35 08. Apr 2014 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Kouzlo Barkskin má slabší efekt, než by mělo mít. V mechanice není zmíněna úprava. http://nwn.wikia.com/wiki/BarkskinDle standart NWN má dávat pro lvl 1-6 +3 AC, ale dává jen +2AC (ozkoušeno na komplet svlečené postavě, ačkoliv přirozené AC jiné už není a nemělo by se to tedy jak přebíjet).
_________________ .
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 17:41 08. Apr 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
To bylo upraveno v rámci druidských kouzel, ale jelikož druid zatím, není, tak to není v informacích.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 18:40 08. Apr 2014 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
A jak je to upravené tedy?
_________________ .
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 18:54 08. Apr 2014 |
|
 |
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
lvl -> AC <=6: 2 <=12: 3 <=18: 4 >18: 5 <[:]}
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 12:18 10. Apr 2014 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Myrpa wrote: lvl -> AC <=6: 2 <=12: 3 <=18: 4 >18: 5 <[:]} Tohle nějak nechápu .. na 18lvl bude dávat +5ac? (Edit Myrpa: Na 19.)A proč pavoučí kůže dává +5ac až na 25lvl? Mimoto že tahle rostlinna kura je na 2kruhu jeste. Pavoučí kuze az na 3. Božská síla vesmes to samé. Je na dvou doménách. Válka a Síla. Podtemno může využít jen Síly. Čímž přichází o bitevní vřavu. A i ta doména síly je dost specifická. Pro hraní otroka nebo duergara dobrá. edit
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
Last edited by -darkvision- on 12:31 10. Apr 2014, edited 2 times in total.
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 12:27 10. Apr 2014 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
Já zase pro povrch postrádám: 1) rasu s imkou na jed, 2) creep support v lokacích, jako to má podtemno, 3) opravené Velmistrovské toulce (a pár dalších věcí) ...takže si z toho si nic nedělej...  Frakční svět holt není fér!
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 16:20 10. Apr 2014 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
K těm tvým frakčním nevýhodám: 1) Rasa s imkou na jed je supr, ale jde dohnat výdrží, proti jedům se dají sehnat itemy a když už tak se dá vypít lektvar co tě odjeduje. Ale pokud myslíš že hrát s ECL je fajn... Každá frakce má svoje subrasy, které jsou něčím zajímavé. EDIT: mimojiné až taková pecka to asi není, vzhledem k počtu bronzových duergarů hrajících na shardu... 2) Nechápu, rozveď nějak konkrétně. 3) My v podtemnu máme snad nějaký speciální obchod s jinou municí než vy? Co vím tak munice se u nás kupuje pouze v Kelu, tak tipuji že tam máte přístup taky ne? Alespoň tam občas někoho z povrchu potkáváme, tak si myslím že vám lodě do pouště fungují.
To kouzlo mi přijde jako BUG, původní záměr byl dát klerikovi jiných bohů ekvivalent kůry (Helgaron, Xi´an a Zeir ho nemají v doméně), nejspíše to koukám nevyšlo, bylo by tedy fajn to srovnat.
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 16:35 10. Apr 2014 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Nene bahnacku. Xi'An to kouzlo má. U ni je to v domene "pavouci".. nicméne na povrchu to rovnou mají dva bohove. V podtemnu si nějak nedovedu moc představit že přijde otrok a řekne já uctívám XiAn. Jsem její kněží. Takže je to nepřímo vázaný na rasu drowa. A dále to je videt samo. Na 15lvl klerika, to kouzlo přidává +3ac.. už se těším až na svém 30.tém lvl dokážu zakouzlit +5ac. To bude žůžolabůžo.
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 16:57 10. Apr 2014 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Jenže kouzlo z domeny "pavouci" (Pavoučí kůže) prostě tedy funguje jinak než kůra z domény "příroda". Ekvivalent by měl být totožný. Dosáhnout levlu 19 abys zakouzlil Natural AC +5 není sice žádnej med, ale rozhodě to jde lépe a rychleji než dosáhnout levlu 25+ (hm, kolik že jich je teď na shardu? NULA?) To, že navíc mají obě kouzla jiný kruh je k další diskuzi.
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 17:10 10. Apr 2014 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
Bahnak wrote: Jenže kouzlo z domeny "pavouci" (Pavoučí kůže) prostě tedy funguje jinak než kůra z domény "příroda". Ekvivalent by měl být totožný. Dosáhnout levlu 19 abys zakouzlil Natural AC +5 není sice žádnej med, ale rozhodě to jde lépe a rychleji než dosáhnout levlu 25+ (hm, kolik že jich je teď na shardu? NULA?) To, že navíc mají obě kouzla jiný kruh je k další diskuzi. Já se k tý rovnosti zeptám jinak. Kolik je na povrchu a kolik v podtemnu lvlů 22,23,24? Mimochodem nerozumím tomu, proč tu na jednu a tu samou věc mají být dvě různá kouzla (předpokládám, že se nesčítají  )? To kůra nestačí?
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 17:23 10. Apr 2014 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
KaTo wrote: Kolik je na povrchu a kolik v podtemnu lvlů 22,23,24? Možnosti co vím jsou všude stejný, je to člověk od člověka, frakce v tom nemá příliš vliv. No, nad 21 už pár postav je, netuším kolik jich je na povrchu a kolik v podtemnu, přístup k daným expícím dungům je pro všechny stejný, tedy většina jich je přístupná dobře pro všechny, něco málo z obou stran je zabetonováno a v tuto chvíli co vím se maká na dungeonech nových a na lepší přístupnosti obou frakcí do všech koutů světa. Equip je pro obě frakce také totožný, pokud komukoliv v equipu něco vyloženě chybí a bije to do očí, můžete to všichni vytvořit a poslat. Expení není otázka lokace a její vzdálenosti od města. Je to otázka sehranosti družiny a ochoty lognout v domluvený čas a využívat vše co buildy nabízí. Takže doporučuji přestat uvažovat jednoduše přímočaře a spíše si na prstech spočítej, kolik je nahoře schopných družin, které hrají tak, aby dohromady skládali ideální komba na prorážení těžkých dungeonů. Nechápu proč tady vedeme debatu o problematice dungeonů, xpů a levlů, když se tu řeší chyba v kouzlech.
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 17:31 10. Apr 2014 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
KaTo wrote: Mimochodem nerozumím tomu, proč tu na jednu a tu samou věc mají být dvě různá kouzla (předpokládám, že se nesčítají  )? To kůra nestačí? Jsem téhož názoru. Akorát asi rozumím záměru, aby kouzlo lépe odpovídalo jakýmsi vzhledovým a logickým podmínkám. On drow se tak nějak obecně k přírodě a nějaké "kůře stromů" asi nemá, nejspíše má jen matné povědomí o tom, co to kůra stromů vlastně je... Ale jsem pro, aby to kouzlo bylo mechanicky zcela ekvivalentní. Akorát to dělá nevyváženost v mechanice.
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 17:54 10. Apr 2014 |
|
 |
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
No koukám na pavoučí kůži a dává natural AC casterlevel/5 + 1, max 5. Progress je trochu jiný, ale je to nuance.
<5: 1 >=5: 2 >=10: 3 >=15: 4 >=20: 5
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 18:06 10. Apr 2014 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Na 15ctym lvl klerika přidává +3 AC. Praxe.
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Klerik - doména Rostliny - Barkskin - Kůra (Kůrokůže) Posted: 14:34 11. Apr 2014 |
|
 |
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
-darkvision- wrote: Na 15ctym lvl klerika přidává +3 AC. Praxe. Ta pavoučí kůže mi přidá na 15lvlu +4 AC. Doublecheck that, pls.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |