a)
Rejty wrote:
Ja bych radsi dodelal craft a dalsi veci.

Marvin wrote:
...tiez suhlasim s tym aby sa prva dorobil craft, urcite je primarnejsi....
...Samozrejme su to vsetko stale len navrhy do buducna, az sa porobi craft, rasy/subrasy a ostatne potrebnejsie veci...
b)
DenGrasse wrote:
tak to udělejte aspoň stylový, jako třeba kušník nebo práče
- v tom popisku je spomenuta prave i kusa v jednom feate, myslim ze univerzalne by bolo fajn... taky trpaslik/clovek s kusou, orci lucisnik, su to pekne predstavy
DenGrasse wrote:
ať to neni vylepšenej aa dostupnej pro každýho...
-snazim sa ho nevylepsovat ale aby boli na rovnakej urovni, v novej verzii strelca tak aby bol AA trosku i lepsi
c)
Jonny wrote:
... featy ...
-nad podobnymi vecami som premyslal dnes v praci, blizsie uvidis v novom navrhu.... tady je:
STŘELEC-
přestižní povoláníPopis: Střelec zasvětil svůj život k vylepšování svých schopností se střelnou zbraní. Všechny ostatní zájmy jsou pro něj podřadné. Nejlepší okamžik jeho života nastává ve chvíli když vypustí šíp. Pak vše závisí na přesnosti jeho oka, pevnosti jeho rukou, a jeho znalosti vybrané zbraně. Většina zkušených střelců žije právě pro tento vrcholný okamžik Ti nejlepší pak dokáží svůj cíl zasáhnout s nepřekonatelnou přesností a smrtícím účinkem.
Přesvědčení: Všechny
Životaschopnost: k6
Dovede zacházet s: Všechny jednoduché a smrtící zbraně, lehkou zbroj
Body dovednosti: 2 + modifikátor inteligence
Primární záchrané hody: reflex
Dovednosti povolání: akrobacie, léčení, skývaní, naslouchání, znalosti, tichý pohyb, jízda, všímavost, výcvik
Požadavky: zaměření na zbraň (střelná zbraň), specializace na zbraň (střelná zbraň), rychlá střelba/ rychlé nabíjení
základní útok: 7
1 Silová střelná zbraň +1
2 Znalost cíle +1
3 Balistika
4 Znalost cíle +2, Hlavní zbraň +1
5 Silová střelná zbraň +2, Rychlost +10 %
6 Znalost cíle +3
7 Průrazná střela
8 Znalost cíle +4, Hlavní zbraň +2
9
10 Znalost cíle +5, Silová střelná zbraň +3, Smrtící mířená střela, Rychlost +15% (20%)
Silová střelná zbraň: každá střelná zbraň, kterou střelec drží v ruce a na kterou se zaměřil získává automaticky vlastnosti silová +1/+2/+3 a každý 5. lvl nad 10 +1
Balistika: přidává modifikátor inteligence k hodu na útok
-dlouhé studium střelných zbraní a výpočty vedli k tomu, že si střelec dokáže během okamžiku uvědomit podmínky, určit vzdálenost a možné odchylky střelyPrůrazná střela: přidává +5 ke zranění na úkor -5 k hodu na útok
-kvůli přílišnému napětí luku letí vystřelený šíp s věčší razancí a průrazností ale také dochází k nepřesnosti kvůli „spětnému rázu“ vzniknutého pustením přepnuté tetivyRychlý běh:-
střelec se kvůli lepší pozici a výhledu na cíl naučil pohybovat po bojišti rychleji než jiníHlavní zbraň (strelná zbraň): +1 bonus k útoku při používání zaměřené střelné zbrane 4. lvl (hlavní zbraň I.) , 8. lvl ( HZ II.) a každý následovný 4.lvl
-svou zbraň už zná dokonale a dokáže tak dostat z ní maximum
Znalost cíle (střelná zbraň): +1 – bonus ke zranení při používaní zaměřené střelné zbraně na 2., 4., 6., 8., 10. úrovni a každou druhou úroveň nad 10
-každým bojem střelec spoznává více své protivníky a odhaluje tak jejich slabiny, což mu umožňuje střílet na bolestivější místaMířená smrtící střela (vybraná střelná zbraň): získává se automaticky na 18. úrovni
-obětováním všech ostatních útoků v kole může vystřelit střelu, která má +4 k hodu na útok a o 2 rozšířený rozsah kritického zranení
-neomezené použití denně, specíalní útok, použití výběrem
-léta tréningu dovedli střelcovu přesnost téměř k dokonalosti. Nyní dokáže po chvíli míření přesne zasáhnout cíl a spůsobit mu tak smrtelně vážná poraněníEPICKÉ ODBORNOSTI: vylepšená miřená... (+4 k AB, o 4 rozšířený kritik), vylepšená průrazná střela (+10/-10), Ohromující přesnost (rozšíření kritického rozsahu luku díky znalosti anatomie cíle)
Vysvetlenie pozadaviek: obavam sa kombinacii s inymy povolaniami nez bojovnik ako napriklad zlodej alebo klerik .. bolo by to prilis silne
Rozdiely medzi Strelcom a AA:
-Strelec: vyuziva bojove skusenosti a vycvik
AA: vyuziva magiu pri strelbe, magické šípy viac prerazia odolnost na zranenie
-Strelec: spociatku vacsie AB
AA: na epickom lvli vacsie AB
-Strelec: ma odbornosti zamerane pasivne na boj-zranenie+AB
AA: ma odbornosti pouzitia/den
-Strelec: ma vyhodu napr. v rychlom behu
AA: ma vyhodu v boostoch a piesnach od barda
-Strelec: v konecnom dosledku by mal byt o trochu slabsi ale variabilnejsi
AA: silnejsi, zaujimavy ale len pre elfa a len na luk