 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
innfra
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 18:01 29. Apr 2009 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
A co trezor v bance ?
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 18:06 29. Apr 2009 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
innfra wrote: A co trezor v bance ? Aaaaaj, no ten urcite bude fungovat. ... teda.. no vlastne pracuje na stejnym principu jako truhla..SKODA 
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 18:07 29. Apr 2009 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
tak reklamace, koupil jsem za 50k a nikde nebylo napsaný že se nesmí používat a navíc mi to při používání neblbnulo ani nepadal server
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
Kiri
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 18:12 29. Apr 2009 |
|
Joined: 18:37 29. Apr 2007 Posts: 1260 Location: vsudeANDnikde
|
innfra wrote: tak reklamace, koupil jsem za 50k a nikde nebylo napsaný že se nesmí používat a navíc mi to při používání neblbnulo ani nepadal server kloubis moc informaci dohromady, stejnak asi bez rozumnyho vysledku 
_________________ stiznosti sem -> 291472609 jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska *** ministerstvo zabavy varuje: creeping zabiiji!!!
Pisu sam za sebe
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 20:32 29. Apr 2009 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
kucik wrote: Vim, že jsi mi jednou napsal, že ten script umřel na časovou prodlevu. Tou dobou byl nasazenej testovací server, kterej vykazoval i jiný chyby při práci s databází. Od té doby jsem o podobné chybě neslyšel.
Podstatný asi je kolik věcí a jakejch tam bylo. Pokud se tam ty věci uloží, tak se neztratí. Může se stát chyba při jejich obnově, ale v DB zůstanou a jdou z ní vytahat. Tak jsem provedl test nové bedny ( pokolikáté už ?) Vložil jsem do ní 2 valouny rudy titanu a 2 kusy rudy granátu. Oboje kraftem netknuté ! Při kontrole truhly za 3 hodiny nepřítomnosti na thalii tyto předměty v truhle nejsou ! A to ani neproběhl restart ! Stav je přesně takový, jaký byl v době, o níž byla řeč, že jsem o tom psal, i když jste se na to údajně podívali.... Potřebujete ještě podrobnější popis chyby ? Nebo ze mě stále budete dělat pitomce ? Pokračování testu truhel : z nové bedny jsem vyjmul 2 kusy rudy malachitu, kterou jsem tam uložil hned při prvním otevření bedny po jejím dodání ( psal jsem tehdy, že prvně vložené věci byl jediný materiál, který v bedně vydržel) a zkusil je brousit . NEJDOU ! Stejně jako kameny od zákazníka, který je měl v bankovním trezoru a jako dříví, na které si stěžoval M. Derta. Jo to už jasné ? Já chyby hlásím ne proto abych vážené božstvo obtěžoval,ale aby bylo možno je napravit !
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 22:08 29. Apr 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
monstera wrote: Oboje kraftem netknuté !
tyto věci jsou součástí craftu (jsou vytěžené) a obsahují proměnné. to že jsi je dosud nezpracoval neznamená "kraftem nedotknuté".
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 22:23 29. Apr 2009 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
DenGrasse wrote: monstera wrote: Oboje kraftem netknuté !
tyto věci jsou součástí craftu (jsou vytěžené) a obsahují proměnné. to že jsi je dosud nezpracoval neznamená "kraftem nedotknuté". Jo a v tom případě jsou součástí kraftu i natrhané bylinky a pak mi řekni, co tedy vůbec lze do persistentní bedny dávat ? věci od Dobrodruha taky ne, tak už nic nezbývá... Skutečnost je, že staré bedny bez problému uchovávaly jak suroviny, tak polotovary kraftu a neomezovaly jejich zpracování. Nové bedny jsou nedodělané, věci se z nich ztrácejí a mění se tak,že nejdou zpracovávat. Tak jsou dvě možnosti - buď nové bedny dodělat, nebo se jich vzdát a používat staré. A hlavně se ukřivděně netvářit, že si někdo dovolil něco kritizovat - i když spíše upozorňuje na chybu, kterou by bylo dobré odstranit.
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 09:41 30. Apr 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
To je ten sorrowuv barák? Jestli jo, tak tam bude celkem jistě problém v tom, že je v truhle 360(!!!) předmětů (když nepočítám stacknutý) a takhle dlouhou funkci prostě bioware engine nezvládne.
Poprosim Rejtyho, ať tam těch truhel dá víc a já to mezi nima rozházim. Pak udělám nějakej limit na počet předmětů v truhle. Víc jak stovku jsem jich tam totiž fakt nezkoušel strčit.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 10:25 30. Apr 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
A nebo mi napiš, až budeš ve hře a já tam ty předměty postupně vyházim.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 10:51 30. Apr 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
craft vyuziva jen TAG veci, kterej je originalni, takze ten by mel fungovat na 100% ostatni promenne uz nejsou az tak dulezite.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 10:58 30. Apr 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
nomis_b wrote: craft vyuziva jen TAG veci, kterej je originalni, takze ten by mel fungovat na 100% ostatni promenne uz nejsou az tak dulezite. Jseš si jistej, že nepoužívá resref? Tag by to mělo stopro udržet.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 11:01 30. Apr 2009 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
Jak je to teda s trezorem v bance ? Protože jestli se do něj nedaj odložit věci na craft, tak je to trapas a ten trezor mi je v podstatě na jednu věc... ohnisko duhy a jestli se z toho dělá násada, tak je taky zabitý a důvod proč jsem si ho pořizoval(ještě jsem se někoho ptal jestli to tam můžu strčit a bylo mi řečeno že jo, že nemá proměnný) nesplňuje protože perzistentní bedny jsou hold crash a nic tam nemůžu strčit, protože věci v invu jsou z 95% craftový, kam to mám strkat ? Spíš kam to maj strkat chary co unesou míň jak já... Nějak mi teda uniká pointa těch beden a sry že nečtu topiky v koši...(z topiku by se mělo teda něco vytáhnout... co z toho vzešlo a hodit to někam do infa alespoň, než to přesunout bez ničeho do koše{pak se objeví novej člověk a koš si většinou nečte a většinou nečte ani fórum dokud nenabourá}...) 
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 11:19 30. Apr 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
kucik wrote: nomis_b wrote: craft vyuziva jen TAG veci, kterej je originalni, takze ten by mel fungovat na 100% ostatni promenne uz nejsou az tak dulezite. Jseš si jistej, že nepoužívá resref? Tag by to mělo stopro udržet. hm, to je fakt. resref to taky potrebuje. ale ten je nutny pro vyvolani predmetu z databaze, takze sem na tom nejak ani neuvazoval, ze by to nemelo fungovat...
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 11:23 30. Apr 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
innfra wrote: Jak je to teda s trezorem v bance ? Protože jestli se do něj nedaj odložit věci na craft, tak je to trapas a ten trezor mi je v podstatě na jednu věc... ohnisko duhy a jestli se z toho dělá násada, tak je taky zabitý a důvod proč jsem si ho pořizoval(ještě jsem se někoho ptal jestli to tam můžu strčit a bylo mi řečeno že jo, že nemá proměnný) nesplňuje protože perzistentní bedny jsou hold crash a nic tam nemůžu strčit, protože věci v invu jsou z 95% craftový, kam to mám strkat ? Spíš kam to maj strkat chary co unesou míň jak já... Nějak mi teda uniká pointa těch beden a sry že nečtu topiky v koši...(z topiku by se mělo teda něco vytáhnout... co z toho vzešlo a hodit to někam do infa alespoň, než to přesunout bez ničeho do koše{pak se objeví novej člověk a koš si většinou nečte a většinou nečte ani fórum dokud nenabourá}...)  Uff, trezory a všechno normálně funguje. Je tam jen chyba s ukládáním proměnnejch, která se řeší. Problém byl se starou persistencí, o který jsme říkali, že se nemá používat. Dál je tam problém, že trezor nezvládne hodně věcí - odhadem víc jak sto může být problém. To znamená, že tam musim přidat počítadlo a kontrolovat, kolik tam toho kdo strká. nomis_b wrote: hm, to je fakt. resref to taky potrebuje. ale ten je nutny pro vyvolani predmetu z databaze, takze sem na tom nejak ani neuvazoval, ze by to nemelo fungovat... Resref ti je k něčemu, jen pokud je předmět v paletě. Pokud v paletě neni, tak ho neni možný zachovat ani v persistenci. Pokud v paletě je a přesto ho persistence nezachová, můžem řešit kde je chyba.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Záhady persistence Posted: 11:26 30. Apr 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
kucik wrote: Resref ti je k něčemu, jen pokud je předmět v paletě. Pokud v paletě neni, tak ho neni možný zachovat ani v persistenci. Pokud v paletě je a přesto ho persistence nezachová, můžem řešit kde je chyba. vsechny predmety z craftu jsou v palete. ale napr je tam : craftovej mec reref: no_zb_dl_00_00_00 skriptem mu menim tag podle toho, z ceho je vyrobenej a taky mu menim vzheld, popis i prisuzuju vlastnosti
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |