 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
DarK_cz
|
Post subject: nosná zvířata Posted: 15:50 17. Jun 2010 |
|
Joined: 13:59 22. May 2010 Posts: 99
|
chtěl bych se zeptat jestli by nešlo Thalii udělat že nosná zvířata (muly atd.) by byly perzistentní (nebo jak se tomu nadava  ) že prostě po restartu hráči nezmizeli.
_________________ Vruug Kostilam- Ohromně silný hakavarn. Salles Walten- sukničkář a typickej chlap jak má být !  Yormo - neznámý pochůzkář
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: nosná zvířata Posted: 16:04 17. Jun 2010 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
DarK_cz wrote: chtěl bych se zeptat jestli by nešlo Thalii udělat že nosná zvířata (muly atd.) by byly perzistentní (nebo jak se tomu nadava  ) že prostě po restartu hráči nezmizeli. No nevím...takovéhle zperzistentnění býložravců zavedli kdysi v Austrálii s králíkama a jeden čas nebylo pro samýho králíka kam šlápnout  . Ale jinak souhlas, bylo by fajné, kdyby muly mizeli "jen" při plánovaných restartech a ne po každém pádu  .
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: nosná zvířata Posted: 16:28 17. Jun 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Není to úplně jednoduchý vyřešit. Ale časem by na to mohlo dojít.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DarK_cz
|
Post subject: Re: nosná zvířata Posted: 16:47 17. Jun 2010 |
|
Joined: 13:59 22. May 2010 Posts: 99
|
KaTo wrote: DarK_cz wrote: chtěl bych se zeptat jestli by nešlo Thalii udělat že nosná zvířata (muly atd.) by byly perzistentní (nebo jak se tomu nadava  ) že prostě po restartu hráči nezmizeli. No nevím...takovéhle zperzistentnění býložravců zavedli kdysi v Austrálii s králíkama a jeden čas nebylo pro samýho králíka kam šlápnout  . Ale jinak souhlas, bylo by fajné, kdyby muly mizeli "jen" při plánovaných restartech a ne po každém pádu  . Hehe tak já to myslel jako že by nemizeli vůbec. Myslel jsem to tak, že by se třeba ta mula zdražila, že by misto 100 se platilo za mulu 1000 ale že prostě dokavaď by nechcipla tak by si ji měl. A udělal bych nějaký úvaziště kde by se mohli odkládat, a když ji odložíš a odejdeš na par kroků tak by zmizela aby se tam nelagovali. (Něco hodně podobného je na K2, prominte jestli se furt oháním jinýma serverama, ale myslim to v dobrém, protože kvuli craftu by to bylo docela pěkné kdyby po každem restartu když mam v mule rudu tak ji davat k sobě a po restu se s tím plížit.
_________________ Vruug Kostilam- Ohromně silný hakavarn. Salles Walten- sukničkář a typickej chlap jak má být !  Yormo - neznámý pochůzkář
|
|
Top |
|
sandoftime
|
Post subject: Re: nosná zvířata Posted: 17:34 17. Jun 2010 |
|
Joined: 05:40 31. Jan 2008 Posts: 1829
|
nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly
_________________ Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!
|
|
Top |
|
Lord_Berserk
|
Post subject: Re: nosná zvířata Posted: 17:40 17. Jun 2010 |
|
Joined: 11:23 28. Apr 2007 Posts: 1056 Location: Plzeň
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: nosná zvířata Posted: 18:32 17. Jun 2010 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
No je to dobrej napad ale ma taky minus a to ze bude stat zase dvojnasobek zvěře u karathských dílen
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
DarK_cz
|
Post subject: Re: nosná zvířata Posted: 18:37 17. Jun 2010 |
|
Joined: 13:59 22. May 2010 Posts: 99
|
zachy wrote: No je to dobrej napad ale ma taky minus a to ze bude stat zase dvojnasobek zvěře u karathských dílen a co ty úvaziště udělat těsně za městem? jako u hradeb a vytvořit zákon že do města se zvěří nesmí, když to udělají tak za to mužou do vězení a tak.
_________________ Vruug Kostilam- Ohromně silný hakavarn. Salles Walten- sukničkář a typickej chlap jak má být !  Yormo - neznámý pochůzkář
|
|
Top |
|
sandoftime
|
Post subject: Re: nosná zvířata Posted: 22:17 17. Jun 2010 |
|
Joined: 05:40 31. Jan 2008 Posts: 1829
|
Lord_Berserk wrote: sandoftime wrote: nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly perzistentni muly muzou byt kdykoli pokuchnuty a vybrany  ne těch 10k mul které budo stát ve městě před dílnama a karatha se utopí v lejnech ostatně to už psal zachy
_________________ Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!
|
|
Top |
|
DarK_cz
|
Post subject: Re: nosná zvířata Posted: 23:14 17. Jun 2010 |
|
Joined: 13:59 22. May 2010 Posts: 99
|
sandoftime wrote: Lord_Berserk wrote: sandoftime wrote: nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly perzistentni muly muzou byt kdykoli pokuchnuty a vybrany  ne těch 10k mul které budo stát ve městě před dílnama a karatha se utopí v lejnech ostatně to už psal zachy jakých 10k?  každej by mohl mít jen jednu a hraču na povrchu kteří hrajou hodně aktivně je kolem 20-30 a když každej bude mit mulu, někdo chodí do doupkova , někdo do ivory tak proč by měli mit všichni mulu zrovna v karathě? A to ještě nepočítám situaci v karathě. Takže nevim kdo by si tam daval mulu když craftit v karathě muže jen pár lidí který maj hodně peněz na ty poplakty. A hlavně jak jsem psal v minulem přispěvku, ty muly když je odložíš a poodejdeš o kus dál tak zmizej aby nelagovali. takže je uvidiš jen když u nich budeš stat blízko.
_________________ Vruug Kostilam- Ohromně silný hakavarn. Salles Walten- sukničkář a typickej chlap jak má být !  Yormo - neznámý pochůzkář
|
|
Top |
|
Quin_Fryar
|
Post subject: Re: nosná zvířata Posted: 23:18 17. Jun 2010 |
|
Joined: 23:04 09. Jun 2010 Posts: 31
|
A proč by mohli mít jen jednu?
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: nosná zvířata Posted: 23:44 17. Jun 2010 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Nezapomeň že jednoho dne se situace v Karathě změní  to není argument že teď se tam nedá "žít" 
_________________ .
|
|
Top |
|
DarK_cz
|
Post subject: Re: nosná zvířata Posted: 23:53 17. Jun 2010 |
|
Joined: 13:59 22. May 2010 Posts: 99
|
Quin_Fryar wrote: A proč by mohli mít jen jednu? A na co jich potřebuješ víc? Já myslím že jedna ti stačí dokavaď ti neumře.
_________________ Vruug Kostilam- Ohromně silný hakavarn. Salles Walten- sukničkář a typickej chlap jak má být !  Yormo - neznámý pochůzkář
|
|
Top |
|
Tretas
|
Post subject: Re: nosná zvířata Posted: 07:46 18. Jun 2010 |
|
Joined: 13:12 01. Oct 2008 Posts: 1450 Location: Rožnov p. R.
|
Nalkanar wrote: Nezapomeň že jednoho dne se situace v Karathě změní  to není argument že teď se tam nedá "žít"  A to jsi vyčetl kde? Ambit tam může vládnou až do konce celé Thalie. 
_________________ Hant Sendt - Ztracen neznámo kde. Jorg syn Jargena - Trpoš-člen klanu Nordových kladiv, velitel Černého pluku a bývalý kaprál VI. roty Karathské armády.
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: nosná zvířata Posted: 10:48 18. Jun 2010 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Tretas wrote: Nalkanar wrote: Nezapomeň že jednoho dne se situace v Karathě změní  to není argument že teď se tam nedá "žít"  A to jsi vyčetl kde? Ambit tam může vládnou až do konce celé Thalie.  Ale může rozsekat Isil a nebude válečný stav a tím pádem normální ceny a normální život, co na tom, že pár paladinů s celou tvrzí zařvou... nebo naopak zvítězí rebelové z Isilu, dosadí někoho nového na královské místo, pár gardistů zařve a vše se vrátí do normálních cen.  Nikdy jsem neřekl, že Ambit musí být nějak přesunut. EDIT: přesunut do hrobu, přesunut do exilu, apod.
_________________ .
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |