Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 20:54 24. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: nosná zvířata
PostPosted: 15:50 17. Jun 2010 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 13:59 22. May 2010
Posts: 99
chtěl bych se zeptat jestli by nešlo Thalii udělat že nosná zvířata (muly atd.) by byly perzistentní (nebo jak se tomu nadava :wink: ) že prostě po restartu hráči nezmizeli.

_________________
Vruug Kostilam- Ohromně silný hakavarn.
Salles Walten- sukničkář a typickej chlap jak má být ! ;)
Yormo - neznámý pochůzkář


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: nosná zvířata
PostPosted: 16:04 17. Jun 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
DarK_cz wrote:
chtěl bych se zeptat jestli by nešlo Thalii udělat že nosná zvířata (muly atd.) by byly perzistentní (nebo jak se tomu nadava :wink: ) že prostě po restartu hráči nezmizeli.
No nevím...takovéhle zperzistentnění býložravců zavedli kdysi v Austrálii s králíkama a jeden čas nebylo pro samýho králíka kam šlápnout :lol: :lol: .
Ale jinak souhlas, bylo by fajné, kdyby muly mizeli "jen" při plánovaných restartech a ne po každém pádu :mrgreen: .

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: nosná zvířata
PostPosted: 16:28 17. Jun 2010 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Není to úplně jednoduchý vyřešit. Ale časem by na to mohlo dojít.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: nosná zvířata
PostPosted: 16:47 17. Jun 2010 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 13:59 22. May 2010
Posts: 99
KaTo wrote:
DarK_cz wrote:
chtěl bych se zeptat jestli by nešlo Thalii udělat že nosná zvířata (muly atd.) by byly perzistentní (nebo jak se tomu nadava :wink: ) že prostě po restartu hráči nezmizeli.
No nevím...takovéhle zperzistentnění býložravců zavedli kdysi v Austrálii s králíkama a jeden čas nebylo pro samýho králíka kam šlápnout :lol: :lol: .
Ale jinak souhlas, bylo by fajné, kdyby muly mizeli "jen" při plánovaných restartech a ne po každém pádu :mrgreen: .


Hehe tak já to myslel jako že by nemizeli vůbec. :D
Myslel jsem to tak, že by se třeba ta mula zdražila, že by misto 100 se platilo za mulu 1000 ale že prostě dokavaď by nechcipla tak by si ji měl. A udělal bych nějaký úvaziště kde by se mohli odkládat, a když ji odložíš a odejdeš na par kroků tak by zmizela aby se tam nelagovali. (Něco hodně podobného je na K2, prominte jestli se furt oháním jinýma serverama, ale myslim to v dobrém, protože kvuli craftu by to bylo docela pěkné kdyby po každem restartu když mam v mule rudu tak ji davat k sobě a po restu se s tím plížit.

_________________
Vruug Kostilam- Ohromně silný hakavarn.
Salles Walten- sukničkář a typickej chlap jak má být ! ;)
Yormo - neznámý pochůzkář


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: nosná zvířata
PostPosted: 17:34 17. Jun 2010 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: nosná zvířata
PostPosted: 17:40 17. Jun 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 11:23 28. Apr 2007
Posts: 1056
Location: Plzeň
sandoftime wrote:
nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly


perzistentni muly muzou byt kdykoli pokuchnuty a vybrany :wink:

_________________
...VIKINGS are back...your agony begins !!! :viking:
No...You'll never make a Berserk...
Berserker's Party
Erik The Viking


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: nosná zvířata
PostPosted: 18:32 17. Jun 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 13:55 05. Oct 2008
Posts: 1491
No je to dobrej napad ale ma taky minus a to ze bude stat zase dvojnasobek zvěře u karathských dílen

_________________
Jake Buchar, Kybernautický detektiv
A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!

Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha
Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: nosná zvířata
PostPosted: 18:37 17. Jun 2010 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 13:59 22. May 2010
Posts: 99
zachy wrote:
No je to dobrej napad ale ma taky minus a to ze bude stat zase dvojnasobek zvěře u karathských dílen


a co ty úvaziště udělat těsně za městem? jako u hradeb a vytvořit zákon že do města se zvěří nesmí, když to udělají tak za to mužou do vězení a tak.

_________________
Vruug Kostilam- Ohromně silný hakavarn.
Salles Walten- sukničkář a typickej chlap jak má být ! ;)
Yormo - neznámý pochůzkář


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: nosná zvířata
PostPosted: 22:17 17. Jun 2010 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
Lord_Berserk wrote:
sandoftime wrote:
nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly


perzistentni muly muzou byt kdykoli pokuchnuty a vybrany :wink:

ne těch 10k mul které budo stát ve městě před dílnama a karatha se utopí v lejnech

ostatně to už psal zachy

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: nosná zvířata
PostPosted: 23:14 17. Jun 2010 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 13:59 22. May 2010
Posts: 99
sandoftime wrote:
Lord_Berserk wrote:
sandoftime wrote:
nojo, k čemu vlastně používat perzistentní trezory v dílnách, když vlastně můžeme mít perzistentní muly


perzistentni muly muzou byt kdykoli pokuchnuty a vybrany :wink:

ne těch 10k mul které budo stát ve městě před dílnama a karatha se utopí v lejnech

ostatně to už psal zachy


jakých 10k? :D každej by mohl mít jen jednu a hraču na povrchu kteří hrajou hodně aktivně je kolem 20-30 a když každej bude mit mulu, někdo chodí do doupkova , někdo do ivory tak proč by měli mit všichni mulu zrovna v karathě?

A to ještě nepočítám situaci v karathě. Takže nevim kdo by si tam daval mulu když craftit v karathě muže jen pár lidí který maj hodně peněz na ty poplakty. A hlavně jak jsem psal v minulem přispěvku, ty muly když je odložíš a poodejdeš o kus dál tak zmizej aby nelagovali. takže je uvidiš jen když u nich budeš stat blízko.

_________________
Vruug Kostilam- Ohromně silný hakavarn.
Salles Walten- sukničkář a typickej chlap jak má být ! ;)
Yormo - neznámý pochůzkář


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: nosná zvířata
PostPosted: 23:18 17. Jun 2010 
Offline
Nováček
User avatar
 Profile

Joined: 23:04 09. Jun 2010
Posts: 31
A proč by mohli mít jen jednu?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: nosná zvířata
PostPosted: 23:44 17. Jun 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Nezapomeň že jednoho dne se situace v Karathě změní ;) :) to není argument že teď se tam nedá "žít" :D

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: nosná zvířata
PostPosted: 23:53 17. Jun 2010 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 13:59 22. May 2010
Posts: 99
Quin_Fryar wrote:
A proč by mohli mít jen jednu?


A na co jich potřebuješ víc? Já myslím že jedna ti stačí dokavaď ti neumře.

_________________
Vruug Kostilam- Ohromně silný hakavarn.
Salles Walten- sukničkář a typickej chlap jak má být ! ;)
Yormo - neznámý pochůzkář


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: nosná zvířata
PostPosted: 07:46 18. Jun 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 13:12 01. Oct 2008
Posts: 1450
Location: Rožnov p. R.
Nalkanar wrote:
Nezapomeň že jednoho dne se situace v Karathě změní ;) :) to není argument že teď se tam nedá "žít" :D

A to jsi vyčetl kde? Ambit tam může vládnou až do konce celé Thalie. :wink:

_________________
Hant Sendt - Ztracen neznámo kde.
Jorg syn Jargena - Trpoš-člen klanu Nordových kladiv, velitel Černého pluku a bývalý kaprál VI. roty Karathské armády.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: nosná zvířata
PostPosted: 10:48 18. Jun 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Tretas wrote:
Nalkanar wrote:
Nezapomeň že jednoho dne se situace v Karathě změní ;) :) to není argument že teď se tam nedá "žít" :D

A to jsi vyčetl kde? Ambit tam může vládnou až do konce celé Thalie. :wink:


Ale může rozsekat Isil a nebude válečný stav a tím pádem normální ceny a normální život, co na tom, že pár paladinů s celou tvrzí zařvou... nebo naopak zvítězí rebelové z Isilu, dosadí někoho nového na královské místo, pár gardistů zařve a vše se vrátí do normálních cen. :mrgreen: Nikdy jsem neřekl, že Ambit musí být nějak přesunut. :mrgreen:

EDIT: přesunut do hrobu, přesunut do exilu, apod.

_________________
.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits