Ostatní

 

Rozbíjení truhel a jiných kontejnerů

Pokud otevřete násilím truhlu, je pravděpodobné, že se křehké předměty rozbijí. Například staré svitky, lektvary a drahokamy.

Ostatni

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dynamické vlastnosti monster

Nepřátelé nejsou jeden jako druhý, ikdyž tak na první pohled můžou vypadat. Jeden je obratnější, jiný chytřejší a nebo může ovládat účinější způsob boje. Když tedy narazíte na skupinku napřátel, nikdy nemůžete na jisto vědět, s čím máte tu čest. Nenechte se proto zaskočit. Úměrně se zlepšujícími se vlastnostmi se ale také mění zkušenosti, které za zabitého nepřítele dostanete.

Dynamický systém pastí

Poklady, bedny a témeř vše, co může působit lákavě na nenechavé ručky dobrodruhů mohou skrývat nebezpečné pasti. Tyto pasti včetně druhu a síly se generují náhodně a není tudíž možné spoléhat na předchozí zkušenosti se stejným místem. Za zneškodnění pastí šikovnýma rukama je možno získat zkušenosti a také nějaký ten peníz jejich prodejem.

 

Pevné úkoly pro hráče

Ve většině měst a osad můžete najít nehráčské postavy, které Vám nabízejí nějakou práci. Ať už se jedná o sehnání kůže nebezpečného zvířete, posbírá několika kožek či odnesení zásilky do jiného města, často se dá snad vydělat pár zlatých.

Druidi a nemocná zvířata - VE VÝVOJI - NEIMPLEMENTOVÁNO

Druidi mají možnost léčit nemocná zvířata a získat tak odměnu v podobě zkušeností.